من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" شب تنهایی"

چه شبی ست

 

شب تنهایی  من

 

لب ساحل من̗ تنها

 

 و

 

تو و دوری راه

 

 

دست کوتاه تر از

 

شاخه ی بیدی که مجنون شده است  

 

موج موج خاطره

 

از یاد تو  اینجاست  هنوز

 

متلاطم شده  احساس و دلم

 

کاش  مهتابی شود 

 

شب تنهایی من

 

با تو ای ماه شب ام      ...

 

" پونه شاهی "

نظرات 1 + ارسال نظر
ملاحت چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 21:32 http://berangebaran13.blogfa.com

ای پرنده زیبا
زخم بالت را که می‌بستم
عاشقت شدم
نباید این‌قدر بی‌رحمانه دور می‌شدی
بی پر و بالم من
آسمان به آسمان
چگونه دنبالت بگردم؟
ای پرنده زیبا
اسیر زیبایی‌ات شده‌ام
مرا به قفس انداخته ای!

"رسول یونان"

آسمان به آسمان
چگونه دنبالت بگردم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد