من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"تسلیت به آسنای عزیزم "


متاسفانه خواهر آسنای عزیزم فوت کرده 

در این پست تسلیت خودم رو به این  مهربان دوست نازنینم 

و خانواده محترمشون  بخصوص پدر گرامی و مادر عزیزشون 

عرض می کنم و از خداوند علودرجات برای آن مرحومه 

و صبری جمیل برای بازماندگانشون مسئلت دارم ...

نظرات 10 + ارسال نظر
rezvan چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 12:38

روحش شاد

فدای رضوان عزیز دلم
بله روحش شاد

آسنا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 12:37

سلام پونه عزیزم
ممنونم بابت این همه زحمتت
غم ازدست دادن خواهرم خیلی سخت بوداما احساس میکنم خدا صبری بزرگ عطاکرد که مادرم بتونه تحمل کنه وکم کم حالش بهترشه
اقاخسرو شرمنده بخاطرم اشک ریختین ان شالله جز شادی سراغتون نیادفهمیدم چقدرهمه دوستم دارن
ازهمه دوستان ممنونم

سلام سلام عزیز دلم
خوش اومدی
خدا بزرگه و به ادم تو لحظه هایی که حتی فکرشو نمی تونه بکنه جوری کمک میکنه که واقعا می مونه تو کارای خدا و شوکه میشه
خدا رو شکر که حال مامان بهتر شده ان شاالله از حالا به بعد جز خبر خوب نشنویم از ت

H شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 23:43 http://hodahastam.blogfa.com

چه ناراحت کننده

سلام خوش آمدید دوست عزیز به وبلاگ من هر چند متاثر شدید بله ناراحت کننده است ...
ممنونم از حضورتون

خسرو پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 23:28

. درود . مرگ در هر حالتی تلخ است . تلخ و دردناک
. بخانواده محترم شان تسلیت می گویم . برایشان از
. پروردگار منان صبر جمیل و سلامتی آرو می کنم
. برای آن عزیز سفر کرده رحمت الهی . . .
. برای هیچکس ننوشتم . . حتی پاسخ کامنت ها را هم
. توان ندارم . می بخشید .

سلام جناب خسرو خوبان
خیلی نگران بودم که چطوری زودتر بهتون خبر بدم
من و ببخشید که مفهوم کامل از نوشته ام مشخص نبود ...
این مسله باعث شد دیگه تو وبلاگم پیام تسلیت ننویسم
عذر خواهم ...برید یه جواب دندون شکن به آقای وفادار بدیدلطفا"

مجیدوفادار پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 11:46

سلام
بابا کامنت خسرو رو خوندم نمیدونم گریه گنم یا بخندم



هی داری میگی بابا خواهرش مرحوم شده باز میگه از آسنا بنویس

طفلی خدا رحمت کنه خواهرشو
ولی آسنای بیچاره رو هم این خسرو کشت

بابا یکی این خسرو رو بگیره

سلام
نخند میذارم خود جناب خسرو بیاد جلو خنده هاتونو بگیره
من خیلی غصه خوردم که چرا دسترسی بهشون نداشتم خبرشون کنم و یا تماس می گرفتند در لحظه و اینقد غصه نمی خوردند واقعا بهم ریختم خودم

خسرو چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 23:09

. مگر او تازه ازدواج نکرده بود ؟؟ . . . مگر بتازگی جشن تولدش نبود / خدا . . . چگونه او را در خاک کردن . . دارم دیوانه می شوم . . چقدر ساده آمد . . و چقدر ساده رفت
من گریه می کنم . . سخت هم . . . پونه عزیز خواهش می کنم . برایم از اسنای مهربان . . بنویسم . . تا از او بیشتر بدانم . . من و تو بیشتر از همه با او حرف میزدیم . . .خدا . . دیگر کسی نبود . . . .

جناب خسررررو
خواهر آُسنا فوت کرده خواهرش
کاشکی زودتر این پست رو دیده بود اینقد غصه نمی خوردی

خسرو چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 23:04

. باور می کنی دارم گریه می کنم . . . گریه میکنم .
. آسنای مهربون . . . استاد خسرو . . برای تو گریه
. میک ند . . آسنای نازنین . . بگو شیطنت هایت را
. چگونه فراموش کنم ؟ . داغی که من بر دل دارم
. چون پدرت هست . . داغی که که فراموش نمی
. کنم . . .چقدر ساده و مهربان بودی . . آخر بمن نگفتی
. کیستی . . و چه تحصیلاتی داری . . همیشه با
. شیطنت هایت جواب میدادی . . . پونه عزیز همیشه از اسنا برایم بنویس . . من او را فراموش نخواهم کرد . . . چقدر ساده و مهربان بود . . خدا . . . . .
. گریه امانم نمیدهد . . .

من که باور میکنم
چون از دغدغه هات مشخصه قلبت مثل آب زلال
و دلت مثل آیینه ها شکننده ست
و تو نمونه ی واقعی چو عضوی به درد آورد روزگار ...دگر عضوها را نمتند قرار هستی
ببخش که ناراحتت کردم حالا یه خبر بدم بهت :
اشتباه نکن خواهرش فوت کرده خواهر آسنا

ملاحت چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 21:30 http://berangebaran13.blogfa.com

منهم از صمیم قلبم تسبیت میگم.
خدا به بازماندگان صبر عنایت کنه
و روح آن مرحومه قرین ارامش ورحمت خدا بشه..آمین

چه روزهای تلخیه این روزها

برای شما وخانواده تون سلامتی و طول عمر آرزو می کنم پونه عزیز

ممنونم از مهربونیات ملاحت عزیزم
امیدوارم شما و خانواده ی گرامی طول عمر با عزت داشته باشید
و همیشه شاد و سلامت باشید

مجیدوفادار چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 15:27 http://vafadarfaz.blogfa.com/

ای بابا
متاسف شدم
ظاهرا عزاییل اومده سراغ ایل و تبار بچه های وبلاگ

منو مهربانو و آسنا داغدار شدیم
خدا واسه بقیه بخیر بگذرونه

توکل به خدا
انشاالله بزودی بجای خبرای بد خبرای خوب بشنویم

مجیدوفادار چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 15:11 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه جان
ممنون از تسلیت شما

منهم به آسنای عزیز همشهری خوبم تسلیت میگم

تازه شنیدم ازدواج کرده خوشحال شدم میخواستیم ازش شیرینی بگیریم و یکم بترکونیم

خدا رحمت کنه
خدا اموات شما رو هم رحمت کنه که زحمت کشیدی


ضمنا خبر فوت رو اینجوری نده هول کردم

سلام و درود

خوب موندم چه جوری خبر بدم
من از مراسم ترحیم و فوت آدمها خیلی بهم می ریزم
حتی تا الان زنگ نزدم بهش موندم خوب زنگ بزنم چی بگم
خیلیم ناراحت و نگرانشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد