من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

مرگ شاعر / جاودانگی شعر

به یاد ابرهیم عالی پور

_______________


از چه رو می میرد 

پرواز چهل چله ؟؟؟
چرا 
مرگ شاعری می شود 
ختم قائله ؟؟؟
در کوچه باغ مجاور
25 رازقی ختم گرفته بودند 
ختم واقعه ...

"پونه شاهی " 
6 مرداد 95

نظرات 2 + ارسال نظر
ملاحت سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 11:26 http://berangebaran13.blogfa.com

درود بر شما

سپاس و درود بر تو نازنین دوستم

مجیدوفادار یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 14:22 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام
ای بابا
خدا بیامرزش

میگن میریم خونه خاله دلمون وا بشه خاله......

میگم یه قرارداد با بهشت رضاهای سراسر کشور ببند تشییع جنازه ها و خودکشی ها و کشتارها و تصادفات و ترحیم ها ووو همه رو اعلام کن

سلام
ای خدا یه بار شد یه مطلب در جهت ادبیوت بنویسی برام عایا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد