من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" ما با کلاس بودیم "

ما  آدمهای روشن فکر !!! عاقل و  با کلاس بودیم 

عاشق   کافکا و براتیگان پر از وسواس بودیم  


 

گاهی ترانه سرا بودیم تو  قالب شیش و هشت

گاهی رپر و هوی متال ؛ گاها" آس  و پاس بودیم  


 

گاه  مجنون می شدیم   دیوانه وار  دیوانگی می کردیم 

بی لیلا  می رفتیم تو فاز و عاشقی  می کردیم


 

عده ای با دود قلیون غصه ها رو  دود می کردیم

آرزوهامونو لای  تنباکو نابود می کردیم


 

عده ای مرشد شده بودیم  دلال بهشت و جهنم

داغ مهری بر پیشانی داشتیم و  همه چی موجود بودیم


 

بلد بودیم مهربون باشیم  تو فضای مجازی

ولی تو واقعیت سنگدل و اهل نبرد بودیم



1395/05/06


"پونه شاهی "

نظرات 7 + ارسال نظر
مجیدوفادار چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 12:37 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه همشهری عزیز

هنوزم باکلاسی که ؟؟؟

بابا از کلاس بیا بیرون بریم لاس وگاس

نه به زمانیکه مثل رگبار پست میذاری
نه به الان که پستت پوسید هنوز تو کلاسی

سلام و درود
نبودم تو نت مهمون داشتیم انشاالله از امشب بتونم بازم به رگبار می بندم

خسرو دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 20:25

. از من شنو قصه درد که هجران کشیده ام
. پروانه گو نسوز که سوز تو چندان کشیده ام
. نقاش چین که خود نقش ها کشیده بود
. با هر قلم که داد عکس تو خندان کشیده ام
. آن در مهر که در صدف عشق نهان بود بناز
. با یک غزل به بارگه سلطان کشیده ام
. از بند عشق هیچکس یله نبود و نیست
. مرد خدایم و شیطان نفس بزندان کشیده ام
. با من بیا به دیر و حذر کن ز راه عشق
. کین راه پر خطر خاطر خوبان کشیده ام
. باری بکوی عشق مجنون شوی و فرهاد کوه کن
. خسرو مرو که بیژن به چاه و من دامان کشیده ام
. سلام . اگر آمدی خوان هشتم . سروده ای از استاد محزونی با عنوان درد دلی با حافظ هست . .
. بخوان و لذت ببر . .

سلام بر جناب خسروخان
سپاس از حضورتون من که همیشه میام خوان هشتم و می خونم ولذت می برم

مجیدوفادار دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 17:19 http://vafadarfaz.blogfa.com/

رپر کسی که رپ می خونه خواننده رپ خون ...هوی متال زیر گ گونه ای از سبک راک هستش ...نوعی موسیقی راک


بابا تو چقدر باکلاسی

بلی بلی

مجیدوفادار یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 14:57 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه
مرده شور بخورت اینقدر تنبل شدی یه تبریک نمیای تو وبلاگم بگی ؟؟ به تو هم میگن همشهری ؟

ضمنا این سطری که گفتی گاهی ریر و هوی متال یعنی چی ؟؟

سلام و درود
من بهتون دیروز تبریک گفتم منتهی همینجا
رپر کسی که رپ می خونه خواننده رپ خون ...هوی متال زیر گ گونه ای از سبک راک هستش ...نوعی موسیقی راک

ملاحت یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 12:12 http://berangebaran13.blogfa.com

درود بر شما

سپاس و درود ممنونم

مهربانو یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 08:51

برقاب خیس پنجره مانده نگاه من
امشب چقدر جای تو خالی ست ماه من

دردی عمیق بر دل من چنگ می زند
این واژه های زخمی و صادق گواه من

راهی به آسمان تو پیدا نمی کنم
بی فایده ست پر زدن گاه گاه من

تا باورت شود که چه دلتنگ مانده ام
بگذر شبی ز تنگ غروب نگاه من

من یوسفانه چشم امیدم به سوی توست
ای مهربان عبور کن از پیش چاه من

آن روزها که عشق قبولم نکرده بود
بی موج بود زندگی روبراه من

تنها خطای زندگی ام عشق بود و بس
رو کن به من قشنگ ترین اشتباه من!

سیدمهدی_نقبایی
سلام پونه جان,برای دلتنگی و بدست آوردن آرامشم برام دعا کن نازنین

سلام بر بانوی مهر و ماه
الا بذکر الله تطمئن القلوب ....
برایت دعا می کنم آرامشی که هیچ گاه هیچ موجی هیچ خزانی بر هم نزند
سلام مهربانوی عزیزم چشم چشم

مجیدوفادار شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 15:18 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه

اینجا چی گفتی ؟؟
گاهی رپر و هوی متال ....

بابا فارسی بنویس ما هم بتونیم بخونیم

فقط بدونی دقیق میخونم
مثل بعضی ها نیستم بگم خوندم زیبا بود

شما دوست خوبی مثل منو نداشته باشین واقعا چکار میکنید؟؟


ولی ما که کلاس ملاسی نداشتیم
خیلی قلعگی بودیم

سلام جناب وفادار
روزخبرنگار مبارک
مرسی که می خونید و جواب هم می دید مچکرم جناب قلعگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد