من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"بیا برگرد"


 

نگیر چشماتو از چشمام   که بی چشمات می میرم

 بذار عاشق بمونم من که بی عشقت  می میرم 


درسته عاشقی سخته  اسیر میشی  و وابسته 

 ولی عاشق نباشی تو زمین صاف برات  پسته  


نباش دلگیر تو از حرفام  بهونه گیر شده لبهام 

تو کم می شی  توی روزام نمی بینی  چقد  تنهام 


خودم رو  دور می ریزم شبیه  برگ  تو پاییزم  

دوباره از تو پر میشم   هنوزم از تو لبریزم 


دستام یخ بسته و سرده  میخواد گرمای دستاتو   

بیا برگرد گره کن توی دست من تو دستاتو 


"پونه شاهی "


نظرات 7 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 13:12 http://arminbabai.blogfa.com

آموخته ام که خدا عشق است
و عشق تنها خداست
آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم
خدا با تمام عظمتش
عاشقانه انتظارمی کشد
دوباره به رحمت او امیدوار شوم
آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم
خدابرایم بهترش را در نظر گرفته
آموخته ام که زندگی دشواراست
ولی من ازاوسخت ترم

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من
سپاس از متن زیبایی که نوشتید
متنی که عشق به خدا در لابه لای واژه های
گفته شده مشهوده ...
درود بر شما و سپاس از حضورتون

خسرو یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 19:52

. سلام و درود بر شهامت شما . . و روح بزرگ تان .
. آخر در این زمونه اگر بیک نفر گفتی که بالای چشمت . . .
. دلخور می شود . .و من در یک لحظه آنچه به نظرم رسید
. را نوشتم . . . بارها خواهش کردم . . عجله نکنید . یک
. سروده . . تا ده پانزده روز دیگر نخوانید . . بعد دوباره
. بسراغش بروید . . نه برای تائید بل با نگاهی انتقادی . .
. یک ویرایش ادبی . . سروده را از این ور به آنور می کند !!
. همین سروده را . . یک هفته دیگر با نگاه تازه ای
. ویرایشش کنید . . و نیتیجه را با شگفتی شاهد باشید .
. موفق باشید .

سلام و درود جناب خسرو خوش اومدید
بله همه دلخور میشیم از انتقاد و از به به چهچه خوشمون میاد
ولی با همه ی اینا شما نتقادتو بکن بذار ناراحت بشن ولی بدون هر انتقادی
تاثیر خودش رو می ذاره و در درازمدت طرف ÷ی می بره انتقاد بیشار به دردش خورده تا تعریف

[ بدون نام ] شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 18:06

. درود . بر شاعر احساس ها . . و من هم یکی دوتا
. پیشنهاد دارم !!! . .
. گویا در مصراع دوم سومین بیت اشتباه شده خواستی
. بنویسی . . گم . . نوشتی . . کم . تو گم می شی . . .
. [ دسام یخ بسته خاموشه نگام گرمای دستاتو ]
. البته وقتی در انتظار گرمای دست های یار هست
. و انتظار هم که . . همان . . چشم انتظار . . را میرساند .
. پس با دست های یخ بسته نگاهش چشم انتظار
. گرمای دست یار است .
. و از همه مهمتر . . آیا این شعر را در فراق من
. برایم سرودی ؟ . .
. موفق باشی .

سلام و درود
خوش اومدید کاش معرفی می کردید
ممنون از توجه تون و نقد خوبتون و اما بعد ...
واقعا منظورم کم بود ...آخه آدمها اول کم میشن از زندگیت و بعد گم میشن
ولی این مصرعش عالیه مرسی اینجوری تغییرش میدم
دستام یخ بسته و سرده میخاد گرمای دستاتو
مرسی مرسی
لطفا" معرفی کنید باز هم ایرادامو بگیرید خیلی ممنونم

مجیدوفادار شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 16:31 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود بر پونه شاعر گرانقدر

عیدت مبارک
منکه در شعر و شاعری تخصصی ندارم

اما همینکه دوستان خوبی چون شما می سرایند و چهچه میزنند ما لذت می بریم

منم میهمان داشتم
فردا با میهمانانم میریم میهمانی شهرستان

سلام و درود
مهموناتونو از اومدن ÷شیمون میکنید
چتربازید دیگه
خوش بگذره بسلامتی

مهربانو شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 12:18

ببخشید دستم رو نه من اشتباه نوشتم خودمو تبدیل به خودم رو بشه لطفا

مرسی عزیزم
مرسی مرسی
اصلاح شد ممنونم

مهربانو شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 12:16

سلام پونه جانم
ترانه ی زیبایی سرودی عالیست
اما توی اون مصراع وزن بهم میخوره باید بگی دستم رو بجای دستمو و بیت آخر مصراع آخر هم باز وزنش بهم خورده,
موفق باشی نازنینم واقعا حس زیبایی تو این شعرت هست و جون میده که روش آهنگی ساخته بشه
ایام بکام,برا آرامشم دعا کن لطفا

سلام بر بانوی مهر و ماه عزیز دلم
مرسی که خوندیش ممنونم
دستمو نداشتم تو کامنت بعد اصلاحش کردید ممنونم
امیدوارم آروم آروم بشی عزیزم

ملاحت شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 11:55 http://berangebaran13.blogfa.com

بر روی رضا شمس امامت صلوات

بر شافع ما روز قیامت صلوات

در شام ولادتش که شادند همه

بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات

میلاد امام رضا مبارک باد[گل]
.................................................
سلام بانوی معطر.درود بر شما .بسیار زیباست
فقط جسارتا در مصرع اول به جای" عشقت " از "عشق تو"
استفاده کنید وزنش بهتر نمیشه؟

سلام و درود بر ملاحت عزیزم
عید شما هم مبارک بانو
مرسی از اینکه وقت گذاشتی عزیزم
آره عشق تو بهتر میشه ولی چون ترانه است تو بخش کردن یه بخش اضافه میشه که بیشتر از مصرع اولش میشه برا همین عشقت نوشتم ...
مرسی از توجه و دقتت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد