من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"آرزو"


کفشدوزک مدتها بود که آرزوی پرواز داشت .

شنیده بود که قاصدکها آرزوها رامی برندو می سپرند نزد فرشته ها تا به  خدا برسانند .
هر قاصدک پیامبری است برای برآورده شدن آرزویی این را مادربزرگش گفته بود.
پس راه افتاد به سمت دشت قاصدکها با دلی که به خدا امید بسته بود.
کفشدوزک از تیر محکم تنه اولین  گل قاصدکها بالا رفت.
 
با هر قدمی که برمیداشت یک گام به آرزویش نزدیکتر می شد .
قلبش تند میزد به ساقه اولین گل قاصدک جوان که آماده سفربود رسید .
به ساقه چسبید وبالا رفت تا آرزویش را درگوش قاصدک زمزمه کند .
در این هنگام باد وزیدن گرفت وگلهای قاصدک چرخی زدند و به پرواز درآمدند.
 
کفشدوزک نیز با قاصدک به پرواز درآمد .
 
باورش نمی شد اشک شوق ریخت و یاد حرف مادر بزرگش افتاد که گفته بود:
اگر آرزویت قلبی باشد و امیدت را به خدا ازدست ندهی بی واسطه  به آرزویت خواهی رسید .
چرا که خدا استاجبت میکند قلبهایی را که با امید دعا میکنند.
آرزوی کفشدوزک جریان داشت...                  

  

   "پونه شاهی 

07/05/1391

پ .ن: همه می دونیم که کفش دوزکها هم می تونند بپرند پس چرا این کفشدوزک آرزوی

پرواز داشته ؟؟؟ باید خدمتتون عرض کنم که کفشدوزک قصه ی ما آرزوی پرواز فراتر از پرواز 

خودش رو داشته ...امیدوارم خوشتون بیاد

ضمنا" عکس این مطلب کار من نیست :)من قرض گرفتم برای مطلبم 

نظرات 5 + ارسال نظر
مجیدوفادار شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 12:06

سلام پونه خوبی ؟/
یکی اومده اینجور واسم کامنت گذاشته تو خبر داری؟؟؟

شنبه ۲۰ شهریور۱۳۹۵ ساعت: 7:3 توسط:از طرف حاج آقا علی فیضی
سلام آقای وفادارنیمه شب گذشته دوست شما حاج آقا فیضی دچار سکته قلبی شد
و در بیمارستان مهر بستری از دوستان شهرستانی التماس دعا و دوستان
تهرانی برای ملاقات به وبلاگ حاج آقا هم اهنگی کنند پزشگان گفته اند اکثر رگ ها مسدود و عمل باز هم به علت کهولت سن 77 سالگی امکان دارد عمل جواب ندهد التماس دعا

سلام جناب وفادار
اون یکی خودتون بودید
آقای فیضی انشاالله که حالشون خوب باشه و عمر به عزت و کمال داشته باشند اینقدم شما پا تو کفش عزرائیل و خدا نکن
یه روز خدا میزنه پس کله تون سوسکتون میکنه بعد ما همه بهتون می خندیم آ گفته باشم

محزونی نامقی شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 10:39

درود بر شما
بسیاری از مردم کفشدوزک ها را به دلیل رنگ های زیبا و ظاهر خال خالی شان دوست دارند. ولی کشاورزان آن‌ها را به خاطر اشتهایشان در غذا خوردن دوست دارند. بسیاری از کفشدوزک ها اشتهایی سیری‌ناپذیر در خوردن حشرات گیاه‌خوار مثل شته‌ها دارند و با این کار خود، به حفاظت از محصولات کشاورزی کمک می‌کنند. کفشدوزک ها در میان کلنی (گروه انبوه) شته‌ها تخم‌گذاری می‌کنند. به این طریق هنگامی که تخم‌ها شکسته می‌شوند، لاروهای کفشدوزک (حالت اولیه و کرم مانند کفشدوزک) بلافاصله غذا خوردن را شروع می کنند.
البته در ایران کفش دوزک 7 نقطه مفیدترین است وبه اقتصادکشاورزی کمک شایانی می کند وگونه های با خال بیشتر اغلب خود آفت محسوب می شوند وگیاه خوارهم هستند.گونهای بسیار زیاد با رنگهای مختلف با خال وبدون خال در دنیا وجود دارد . اغلب ،اولِ پرواز آنها رو به بالاست و چون پرواز آنها محدود است آرزوی کفشدوزک شما ، آرزوی تعالی است .

موفق باشید

سلام و درود بر شما
ممنون بابت وقتی که گذاشتید و خوندید منت دار شما هستم بخاطر این توضیحات خوبتون
درود درود درود
موفق باشید و پیروز و سلامت آمین

نوروسرجری جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 08:45

سلام. اوقات به کام. خسته نباشید. خوب هستین!؟
اول تبریک میگم بخاطر طراحی جالب وبلاگتون.
دوم واقعا مطالب آموزنده و جذابی را در وبلاگتون گنجاندین.
من یه دانشجوی پزشکی هستم. البته نه تنها پزشک، بلکه سابقا دارای مدرک کارشناسی مهندسی ژنتیک نیز هستم. البته مهارت من تنها در زمینه درسی نیست. در زمینه هنری نیز خیلی حرفها واسه گفتن دارم، که منجمله میتوان به: شاعر بودنم، نویسنده دو تا کتاب( یه رمان + یه کتاب تاریخی با خط میخی عیلامی نوشتم)، داستان نویس( بیش از. ٧٠ داستان کوتاه مخصوص سنین ١١-١٨ سال نوشتم)، مشاور سکسولوژی، استاد تبانی رنگ ها، موسیقیدان( ساز تخصص ام سه تار و ویولن است)، طراح دکوراسیون داخلی منزل هستم. روانشناس هم هستم. اما من مدرکی در این زمینه ندارم و تجربی کار کردم. علم و دانش خیلی زیادی در این زمینه در اثر مطالعه زیاد تو این رشته هم دارم.
آیا اجازه دارم تو وبلاگتون کامنت بذارم!؟
آیا میتونم نویسنده وبلاگتون باشم!؟ با توجه به اینکه من در تمام زمینه های گفته شده در بالا استادم و مهارت کامل دارم و میتونم رنگ و بوی خیلی عالی به وبلاگتون بدم.
خوشحال میشم که در اولین فرصت جواب سؤالاتم را با یه مسیج از طریق واتس آپ یا تلگرام به این شماره شخصی ام (( 09148207200 )) بفرستی.
روز و روزگار بر شما خوش باد
کامیاب و شادکام باشید.

سلام و درود
به وبلاگ من خوش اومدید
ممنونم از وقتی که برای وبلاگ و خوندن مطالب صرف کردید
واقعا از این همه مهارت و تخصصی که دارید سزاوار تحسین و احسنت و درود هستید از همه مهمتر اینکه اهل نوشتن و خوندن هم هستید ...
سعادتی بود که شما را در وبلاگم پذیرا باشم لطفا" اگه ایمیل دارید ایمیل بدید ممنونم
باز هم منتظر حضور سبزتان هستم
برای کامنت گذاشتن نیازی به اجازه نیست خوشحال میشم
ضمنا در مورد بهتر شدن وبلاگ هم راهنمایی بفرمایید چه بهتر
ممنونم و سپاسگزار

ملاحت پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:12 http://berangebaran13.blogfa.com

عالی بود

سلام و درود بر ملاحت عزیزم
ممنونم عزیز دلم

ملاحت پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:11 http://berangebaran13.blogfa.com

دوست نداشتم

خبر رفتنت را

کسی بفهمد

بغضم را در تنهایی شکستم

مثل قاصدکی که

جای باد

به باران فکر می کرد.



"محسن حسینخانی"

شکستی شکستم شکست
دل ساده ی من شکست ...
سروده شون عالیه ممنونم از انتخاب خوبتون ملاحت جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد