من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"ناشکری"



یک روز کفشدوزک و آفتابگردان وقاصدک دور هم جمع شده بودند 

وهر کدام از بدشانسی و بدبختی خودشان میگفتند .

قاصدک میگفت :من به درد هیچ چیزی نمی خورم 

با کوچکترین فوتی به هر سمتی که دیگران بخواهند به پرواز در می آیم .

کفشدوزک میگفت: من هم به هیچ دردی نمی خورم 

با وجود داشتن بال نمیتوانم اوج بگیرم .

آفتابگردان هم گفت :من هم به هیچ دردی نمی خورم 

اگر آفتاب باشد که هستم 

نباشد حتی اگر دلم هم بخواهد سرم را نمی توانم بالا بیاورم .

من که داشتم به حرفهایشان گوش می دادم رفتم جلو و به آنان گفتم:

 عجب موجوداتی هستید شما از این سوسک سیاه یاد بگیرید

 من در تمام این مدت یکبار هم ندیدم از سیاه بودن وزشت بودنش بنالد ؛

یا از اوج نگرفتنش یا از بادی که او را به هرسو می برد .

تازه به قصه خاله سوسکه مراجعه کنید ببینید چه اعتماد به نفس بالایی دارد .

در این بحران بی همسری کلی کاندید برای ازدواج دارد 

و آخر سرهم آقا موشه را بخاطر روح لطیفش انتخاب میکند.

 هر چند اشتباه کرده وقصاب را انتخاب میکرد الان بنز سوار میشد

 نه  این که ترک موتور آقای شوهر این طرف آنطرف برود...

1391/09/06

"پونه شاهی "

نظرات 14 + ارسال نظر
خسرو دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 19:41

. درود . رویای خردمند . فیلم . . دیگران . . را دانلود کرده
. و در حال دیدن است . بد نیست تقلیدی از بانوی نیک
. و شبی خوش با نیکول کیدمن داشته باشید .
. شب بخیر .

سلام
شبتون بخیر من فیلم رو قبلا دوبار دیدم
ب رویا خانم سلام برسونید

نفیسه دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 19:27 http://barani24.blogfa.com

سلام پونه جون.منتظر خوندن پست جدیدتون هستم

سلام نفیسه جان
عزیزی برام ممنونم که
پیگیری
وسط اینهمه مسائل و اتفاقات دلسرد کننده
یه کامنت دلگرم کننده آدم رو کمی امیدوار میکنه
مرسی عزیزم

ملاحت دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 10:02 http://http://berangebaran13.blogfa.com

سلام بر بانوی معطر
اولش فکر کردم اینبار یک داستان آموزنده برای این پست انتخاب کردید.

اما بعدش که خوندم دیدم اینهم یکی از نوشته های خودتونه با سبکی متفاوت

چقدر جذاب و شیرین

لذت بردم از خوندنش
تبریک میگم برای قلم توانایی که دارید

سلام و درود به دوست خوبم ملاحت عزیز دل
ممنونم که وقت گذاشتی و خوندیش و چقدر خوشحالم که لذت بردی
درود بر تو و همراهی قشنگت که پابه پای نوشته هام هستی

ملاحت دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 09:59 http://http://berangebaran13.blogfa.com

" آذر"
باید بانویی باشد با گیسوان طلایی
که هر روز و هر شب
دامن نارنجی اش را
می تکاند بر زمین تشنه

سلام بر ملاحت عزیزم
به به صفا اوردی بانو عجب شعری معرکه بود دوستش داشتم
ممنون که برای من هم به اشتراک گذاشتی

خسرو یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 15:37

. یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد
دوستی کی آخر آمد دوست داران را چه شد . / حافظ

ی سمند مهرگان بر گو بهاران را چه شد
بانگ غمناک خزان آمد هزاران را چه شد
من که عمری در وفا ثابت قدم بودم کنون
خسته از هجران و غم ها غمگساران را چه شد
روزگاری بود و یاران جمع و ما آسوده حال
تا چه پیش آمد بر آن جمع و یاران را چه شد
دفتر اوراق ایام گر تو را با من نوشت
یادی از دوران عشقی یادگاران را چه شد
کشتی عشقی و دریای فراق در پیش رو
رقص امواج خروشان ناخدایان را چه شد
هر گل باغ هنر بر تارک شاهی نشست
شهریار . خود باغ گل بود شهریاران را چه شد
شهریاران راکب عشق اند و اکرامی بلند
حرمت صد شهریاری شهسواران را چه شد
خسرو دستت میرسد بر دامن جانان بگو
در مسیری پاک می رویم گهرنثاران را چه شد
.............. تقدیم شما .

سلام و عرض ادب
مدسی از این سروده ی زیباتون
تقدیم با احترام :

مرده بادا غم هر روزه ی تو
زنده باد شادی هر لحظه ی تو ...

میثم جمعه 28 آبان 1395 ساعت 08:49

سلام
قشنگ بود و طنز جالبی داشت. نمادین و در عین حال باورپذیر هم بود.
سپاس

سلام و درود
خوش اومدید به .وبلاگ من
خوشحالم که مورد توجه تون بوده از نقدهای تندتون هم استقبال میکنم چون کمک میکنه به بهتر شدن نوشته هام
سپاسگزارم

خسرو پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 18:15

. درود . سه سه بار نه بار معذرت میخاممممممم .
. خواستم خدمتی که . . . نشد . . ببخشید
. ببخشید

سلام و درود
ممنونم باز هم ایرادات منو بگیرید سپاسگزارم

خسرو چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 19:29

. درود . تا حالا شده کتاب هایت را ورق ورق بزنی تا
. یک چیزی را پیدا کنی . . و ثابت کنی .
. نصف روز گشتم و بعد ساختم تا شما و دکتر موسوی
. بخوانید !!! . انسان را برای تلاش آفریدن !!! .
. خورشید
. رو سری اش را .............../ . روسریش را . . غلطه
. پهن کرده روی میز
. گنجشک ها
. سر و صدایی بپا کرده اند که نپرس
. من مانده ام
. چای اول صبحم را ................ / صبح ام را . . غلطه !!
. با شکر خنده ات بخورم
. یا قند لبت
.......................................................
. برای نگار عزیز هم یکی دیگر سروده ام . شاید
. برای شما هم بنویسم . . . . اگر سعادت یاریم
. کند . . . تا . تاکیدات را کامل بیاموزیم .
. موفق باشید .

سلام و درود
اصلا" میخام همینجوری بنویس ام این غلط ؛ غلط من باشه و منو با غلطام یاد کنند همین که هست والسلام این بحث هم شد تمام

نفیسه سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 21:07 http://barani24.blogfa.com

بلاتکلیف مانده ام میان آدم ها
آدمند یا بازیگر
و من لا بلا ى این همه دوست و آشنا
دچار غربتم،
به چه عاشقی کنم
که عشق اندوه رنجواره من است
من تلخ تر از عشق به آدمی
چیزی نچشیده ام...

امیر_وجود

بلاتکلیفی
یعنی
ماندن بین
نگاه تو
به چمدانی در دست من
و نگاه من به جاده ی پیش رو ...

"پونه شاهی "

مرسی نفیسه جون که هستی توی وبلاگم

خسرو سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 18:29

. درود . براستی آفرین . . آفرین . . این است همان قلمی
. که در آینده جوایز بی شماری برای صاحبش می آورد .
. اگر شاگردی خواستید . . من حاضرم .
. البته بدون شهریه

درود و سپاس این مربوط به دوران استارت اول های داستان نویسی بود... هر چند شاید کاری اولی از بعدی روان تر باشه گاهی ...چون رفته رفته با سبکهای بیتشتری آشنا میشی و بعد می بینی که خودتو گیج کردی ...ممنونم از حمایت و تشویقتون شما استاد هستید و استاد هم خواید موند من مشق قلم میکنم پیش شما و بقیه عزیزان

خسرو سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 18:26

. درود . بازیکنان تیم فوتبال سوریه هم قسم شدند تا
. از تیم ایران امتیاز بگیرند . زیرا خرابی های بی حد
. و آوارگی های ملیونی هم وطنان خود را از چشم ایران
. می بینند . بدین سان تا پای مرگ زدند و امتیاز گرفتن
. تا دلشان کمی خنک شود

درود بر شما
فقط می تونم بگم دمشون گرم واقعیت تلخه و گزنده

سلام و عرض ادب
قلم شیرینی دارید بانو .
واقعا لذت بردم .
درود بر شما و قلمتان جاوید!

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من خوشحالم که لذت بردید
سپاس از لطفتون
درود بر شما پایدار و برقرار باشید

مجتبی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 22:46

سلام شب بخیر پونه

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من
شب شما هم بخیر

خوب خوان دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 22:40 http://khubkhan.ir

با خوب خوان، خوبتر بخوانید! آخرین اخبار در حوزه های ورزشی، تکنولوژی، سلامت، فرهنگ و بهترین ویدئو های روز را از طریق خوب خوان دنبال کنید - khubkhan.ir

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد