من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"بی تو"


Photo by:Pooneh.Shahi


بی تو 

پاییز 

چه قدر 

 زردتر است 

بی تو 

پاییز

چه

 غم انگیز تر است ...


"پونه شاهی "

1395/09/18


نظرات 7 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 10:26

بی تو همه چیز هیچ است و دیگر هیچ.......
سلام و درود پونه جان.سپاس و امتنان از نظر لطف حضرتعالی و سایر دوستان,لطفا بیش ازین مرا شرمنده ی الطافتان ننمایید که که جز کشکول گدایی علم و ردای فرسوده ی تجربه تعاریف شما اندازه و شایسته و بایسته ی قامت لرزانم نیست.
سقف آرزوهایت بلند و بختت سپید و نوشین

دوست داشتن سخت نیست
کافی ست چشمهایت را ببندی
و بیادآوری و حس کنی و لبخند بزنی

به همین سادگی ...
سلام بر بانوی مهر و ماه بانوی مهربانیها زودتر بیا
زیاد بیا
تند تند بیا
وبلاگتو خداحافظی شو بردار
سلام بذار
منتظریم

خسرو شنبه 20 آذر 1395 ساعت 18:13

. درود . نمیدانم تا چه حد از امور ادبیات معاصر میدانی
. استاد را با امثال من و ملاحت عزیز و هنگامه که
. غزل هایش هنگامه می کند و . . و . . دیگران مقایسه
. نکنید . استاد را با دکتر شفیعی کد کنی و سیاووش
. کسرایی . حمید مصدق . . و. . مقایسه کنید .
. و البته این باعث نمیشود . از لطف و محبتی که نثارم
. کردی تشکر و سپاسی صمیمانه ای از شما
. نداشته باشم . . در خوان هشتم غزل استاد هست
. بیا و بخوان و لذتی غیر قابل وصف

سلام و درود
ای داد از دست شما من جناب استاد و بقیه دوستان رو دسته بندی نکردم از نظر تخصص ادبی و غیره اگه دقت کنی اسم تمام دوستانم رو بردم از روی علاقه به تمامی این عزیزان و بزرگواران نمی دونم چرا جبهه می گیری و منو اینطور ضایع میکنی جلو استاد آخه چرااااااااااااااااااا
نه جناب خسرو خان متنی که نوشتم رو دقت کن منظورم رتبه بندی عزیزانم نبود که اگه قرار باشه این کار رو کرد که قطعا استاد نگین این مجموعه هستند و من هم اون تراشه ی ریز اضافی زائد که لطمه میزنه به کل مجموعه
مرسی که این همه ارادت دارید به استاد محزونی عزیز و ارجمند و به بانومهربانوی عزیز دل
زنده و پاینده باشید

محزونی نامقی شنبه 20 آذر 1395 ساعت 10:59

پونه خانم درود برشما
مرا برآن داشتی به پیروی از شما بنویسم:

بی تو پائیزِ مرا جلوه ای پائیز تر است
بی تو پائیز چو پُردرد وغم انگیز تر است
چو بیایی ، دل پائیز بهاران گردد
و درآن زردیِ برگی که دل آویز تر است
گر به تیغم بزنند جز ره عشقت نروم
چون مرا خنجرِ ابرویِ تو بس تیز تر است
با تو پیوند خورد آن سینه که باحسِ حضور
به هوای سر کوی تو سحر خیزتر است
من محزونی وبازارِ صفایت ، چکنم ؟
که مرا چنته چنین از همه ناچیز تر است


موفق باشید

سلام و درود و عرض ادب حضور استاد آقای محزونی عزیز و ارجمند
واقعا زیبا می نویسید عالی و فوق العاده درود بر شما و قلم و نگارش زیباتون منو شرمنده کردید
و چقدر خوشحالم که هر متنی که می ذارم با عث استارتی شعر و متن زیبایی از طرف شما و جناب خسرو و سرکار خانم ملاحت عزیز و جناب وفادار گرامی و دوستان عزیزم مهربانو که جاشون خیلی وقته خالیه و جناب میثم عزیز که به تازگی به جمع دوستان خوبم اضافه شدند و مستانه ی گلم و هم نفس عزیز وجناب و یلانه گرامی و گه گاهی هم فرزانه جون رو پاشو به وبلاگم می کشونه
این با عث مسرت و شادی منه که با عث میشه شما بزرگواران دو عزیزان به این خوبی از یه متن معمولی من بهترین شعرها و متنها رو بسرایید ...
درود بر شما و بابت این سروده ی زیباتون بسیار بسیار سپاسگزارم

خسرو جمعه 19 آذر 1395 ساعت 22:36

. سلام . وقتی شما را به دوستان معرفی کردم .
. که الآن عزیز همه شدی .در صد گرفتم ؟
. اتفاقا تصور می کنم . بسیار با شما هم آهنگ است .
. یک مدت با هم ارتباط داشته باشید . به هم نزدیک
. می شوید . پیشتهاد می کنم هر وقت یارانه گرفتی
. یادی هم از من کن

سلام و درود
نه خدایی این دفه خوب کسی رو معرفی کردی ممنونم خوشم اومد عالی بود آخه دفه قبل وبلاگ یه عزیزی رو معرفی کردی رفتم حرص خوردم فقط واسه همین گفتم درصد میگیری معرفی میکنی
ممنونم این یکی عالی بود

خسرو پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 15:20

. درود . لطفا برای این آدرس کامنت بگذارید
. یکی از بهترین دوستان ما در آینده خواهد
. بود . در ضمن یادتان نرود از من تعریف
. کنید !! .. .
http:// sophia1.mihanblog.com

سلام نمیذارم
درصد میگیری تبلیغ میکنی خسرو خان ؟
وبلاگ خودم بزور میام
چشم شاید برم سری بزنم عه

خسرو پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 14:38

. درود . .
. بی تو عمرم همه در دست جفاست !!!!
. بی تو . دل من هم تنهاست
. و چه دردی دارد . تنهایی
. بیا با هم شریکی شعر بکیم . .
. ی وقت دیدی جایزه نوبل را دادند . بما . .
. خسرو . . خان . . . خوان هشتم . . اما . بهتر از همه
. . . . فقط . . خسرو . . عالیه متشکرم

سلام و درود
به به شما همیشه بهتر از من می سرایی در این شکی نیست
فرصت کردید از خسرو خان تعریف
کنید

میثم پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 08:49

سلام
عکس قشنگی بود پونه عزیز
از اون پاییزی های دوست داشتنی که می خوای تو خیابوناش قدم بزنی و صدای خش خش برگای خشک رو زیر پات حس کنی...
نوشته ات هم مثل همیشه قشنگ بود. نظری راجع بهش نمی دم. فکر کنم نظرمو خودت می دونی...
پاینده باشی

سلام ممنونم
خیابون دهکده چوبیه
ممنونم همیشه لطف داری و بزرگواری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد