من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"سکوت"

Photo by:Pooneh.Shahi


زندگی
سخت نگرفتن لحظه هاست
دور از هیاهوی دنیا
دل سپردن در سکوت 
به حرفهای خداست...

3 دیماه 95
"پونه شاهی"

نظرات 4 + ارسال نظر
ملاحت یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:36

درخت سایه اش را بی دریغ به تو می بخشد

و خورشید گرمایش را

و گل شمیم خوشش را..

باران طراوتش را

و آسمان برکتش را

و رود قطره قطره آبش را

و پرنده نوای دل انگیزش را....

و همه و همه بخشیدن را از خدایی آموخته اند که آنها را زیبا آفریده...

من از تبار رفتنم
رفتن از سیاهی ها
رفتن و رسیدن به سپیدی ها...
درود بر تو دوست خوبم

مح زو نی یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 09:09

درود بر ابجی گلم

زندگی یعنی که عاشق زیستن
در فراسوی علائق زیستن

زندگی یعنی صدای پای یار
لحظه ی دیدار وگاهِ انتظار

گفتگو با آن حبیبِ لایموت
بهترین دلگویه باشد درسکوت

زندگی باشد صفا اندر سرشت
تا شوددر منظرت هر جا بهشت
.....

موفق باشید

درود و سلام بر استاد جناب محزونی
سپاس از سروده ی زیباتون
قلمتون مانا تنتون سالم و موفق باشید

مجیدوفا یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 08:31

درود

سلام و درود

میثم شنبه 11 دی 1395 ساعت 14:31

سلام استاد...
هیس...
آره درست میگی
خوب که گوش فرابدیم
حرفهای او رو میشنویم...

سلام بر شما استادگرامی
ممنون که اومدید خوندید و نظر دادید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد