من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"مه آلوده ی تو "


Photo by:Pooneh.Shahi

" احساس می کنم که مرا

 از عمق جاده های مه آلود

 یک آشنای دور صدا می زند"


زنده یاد قیصر امین پور"

***


شهر مه آلود شد 

از آتش سیگار که 

 شاید ببرد یاد ترا از دل من

 لیک نبرد...


١٨دی٩٥

"پونه شاهی"


نظرات 3 + ارسال نظر
ملاحت یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 12:05 http://berangebaran13.blogfa.com

همیشه چشمانت

دو چشمه ‌اند در خواب‌ هایم

و همین است که

صبح که شعرم بیدار می‌ شود

می ‌بینم بسترم

سرشار از گل عشق توست

و نم ‌نم گیاه و سبزینه ...

عشق تو آفتاب است

آنگاه که درونم طلوع می ‌کنی

و می ‌بینمت

آن هنگام هم که می ‌روی

نمی‌بینمت

سایه‌ی تنم می ‌شوی و ابر خیالم

پا به پایم راه می‌ افتی

و همراهم می ‌شوی ...



"شیرکو بی کس"

دل بسته ا م
از زمان کودکی
به معلمی که
آموخت و همواره می آموزد
به من و به کودکان سرزمینم
تابیدن و نور دادن را
او با آفتاب می تابد
و
روشن می کند شبهای ذهنمان را...

درود بر تو و انتخابهای خوبت ملاحت جان

خسرو چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 19:32

. درود . دوست گرامی . . اگر اجازه بدهید ممنون می
. شوم . هر چند بدون اجازه ام . می نویسم با ادعایی
. که خودم سرودم . . . پس
. بهتره اجازه بدهید . . خب خوشم آمده
. می خواهم مانند این شعر شما بنویسم !!! .
. آتش و سیگار و دود
. شهر ، مه آلود شد
. تا ببرد یاد تو
. از دل غمناک من
. آتش و سیگار و دود
. دست من و یاد . . . تو !! .
. 50% اختلاس . . 50% ابتکار .!! .
. اجازه نامه را امضاء کنید . لطفا

سلام و درود دوست عزیز
به به بسیار عالی
خیلی هم خوبه
%99.5 ابتکار بود و ذوق هنریتون و 0.5% بخاطر الهامی که بهتون بابت خوندن شعر دست داده کم کردم
مرسی از حضورتون

مهربانو چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 11:42

سلام پونه جان,امیدوارم خوب باشی نازنینم
جسارتم را ببخش اما بر این باورم که اگر لیک نبرد را یک سطر جدا بنویسی تاثیر پذیری و عمق تاثیرش بیشتر بر روی مخاطب اثر بگذارد. یعنی از دل من را به سطر قبل متصل کن

سلام بر بانوی مهر و ماه و آیینه ها بانوی مهربانیها مهربانوی عزیزم
امیدوارم خوب باشی عزیزم بقول حضرت حافظ :
"باور از بخت ندارم که تو مهمان منی "
مرسی از اومدنت خوندنت و نظر ت عزیزم
انجام شد گلم
به امید دیدار زود به زود شما در وبلاگ خودتون و سایر دوستان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد