من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" بوی عشق"


خیابان بوی عشق می داد 

پر از احساس مردانه 

پر از احساس عشقی که در آن 

فرمانروا  زن بود ...


27 بهمن 95

"پونه شاهی "


"کوه"


Photo by:Pooneh.Shahi



حصر خانگی کوه 

معنا ندارد 

کوه ؛کوه است

 حتی در حصر...


25بهمن95

"پونه شاهی "

"جز تو"

Photo  by:Pooneh.Shahi

کسی مرا صدا نخواهد زد 


کسی مرا مامنی نخواهد بود


کسی مرا به کوچی  نخواهد برد


مگر صدای او 

مگر پناه او 

که من با او 

آرام  خواهم شد 

نور خواهم شد 

ذره ای در آسمان ها 

همدم خورشید خواهم شد !!!



"پونه شاهی "

14 بهمن 95




"فرشته ها هرگز نمیمیرند"



من فرشته ها را دیدم.
یک بال آتش و یک بال خاکستر
بر فراز پلاسکو می پریدند ،می سوختند و خاکستر می شدند .
میدیدم و پرنده ای در من خود را با شدت به قفسه ی سینه ام می زد تا بزند به دل آسمان بپردوبرود و با بالهایش خاموش کند بالهای فرشته هایی با یک بال آتش و یک بال خاکستر را . می پرید و اوج نمی گرفت.
پرنده ی جای گرفته در قفسه ی سینه ام بی پرواز ترین پرنده ی روی زمین بود.
سوختند و سوخت...
آنها یکبار و پرنده ی وجود من تا زمانی که زنده خواهم بود ؛هر روز هر سال با دیدن هر آتش نشان .
فرشته ها هرگز نمی میرند .
با یک بال آتش و یک بال خاکستر؛  از آتش به خاکستر و از خاکستر به بهشت تبدیل می شوند . 

+دنبال هیچ فرشته ای نگرد فرشته یعنی آتش نشان...

"پونه شاهی "

1395/11/01