من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" بوی عشق"


خیابان بوی عشق می داد 

پر از احساس مردانه 

پر از احساس عشقی که در آن 

فرمانروا  زن بود ...


27 بهمن 95

"پونه شاهی "


نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 13:21

این عکسو کجا گرفتی؟ دلم خواست!

آره اینجا خیلی عالیه درود هستش عید اومدید وسطای هفته برید که خلوت باشه یه جای فوق العاده ست

مجید چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 08:36 http://vafadarfaz.blogfa.com

سلام پونه
خوبی؟
شرکت ورشکست نشده ؟؟

من بجای این پسره بودم دختره رو یه هولش میدادم میگفت خودش خودکشی کرد
بعد یکی دیگه

سلام و درود جناب وفادار
نه هنوز ورشکست نکرده ولی مدیرامون دارند تمام سعی خودشونو میکنند
چقدر احساسات لطیفی دارید فکر کنم خدا به روی این دختر جوان رحم کرده که شما جای همسری ایشون نبودید
کم کم داره زوایای پنهانتون آشکار میشه

قندک سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 08:01 http:///

به به! عشقی که درآن فرمانروا زن بود!!! مرررسی

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من

مجید دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 16:02 http://vafadarfaz.blogfa.com

سلام پونه
این دختر پسره هنوز بهم نرسیدن که؟؟

دروغ نگم دختره مشکل داره که رفته لب پرتگاه

سلام جناب وفا دار
اتفاقا" یه زوج بودند قبلش دستشون تو دست هم بود برف می بارید و هوا سرد بود بعد که رد شدم ازشون و برگشتم از پشت سر ازشون دست تو دست هم عکس بگیرم دیدم بانو دست همسری رو ول کرده رفته رو لبه راه میره خوشم اومد آخه منم رو لبه راه رفتن رو دوست دارم

خسرو یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 21:25

. درود و سلام عزیز گرانقدر . . . . و باز هم اغراق گونه
. از دانش آموزی نوشتی . . متشکرم . . اگر خاطرتان باشد
. استاد محزونی برایت غزلی نوشته بودند . و من از آن
. غزل استقبالی ساختم . . بیا و ببین !!!! .
. دلم را نشکنی . . الکی هم شده . . تعریف کن

سلام و درود بر شما

حتما خواهم خوند

چرا الکی من هیچ وقت از کسی الکی تعریف نمیکنم قطعا" نوشته یا اثرشون تاثیر خوبی داشته که تعریف کردم .

ملاحت یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 09:29 http://berangebaran13.blogfa.com

درودهابانو
روز وروزگارتان بمهرونیکی
سپاس از حضورتان

سلام و درود بر ملاحت عزیزم

خسرو شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 21:50

. درود . ببخشید راستش متوجه نشده ام !!! . البته
. مشکل از خودم میباشد .
. در ضمن یکی دوباری عرض کرده بودم . که تا می توانیم
. از مستقیم گویی پرهیز کنیم . سروده استاد محزونی
. نمونه مشخص و عالی بود در تائید عرایضم .
. در بند آخر . خواننده متوجه کوه می شود .
. امید که سرحال . . شاداب و پیروز میدان زندگی باشی .
. بدرود .

سلام و درود بر شما جناب فیضی بزرگوار
ممنونم از حضورتون و اینکه همیشه راهنمایی می کنید و مقدهای سازنده دارید .
ممنونم
درود بر شما درود درود درود

مجید چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 14:39 http://vafadarfaz.blogfa.com/

لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد