من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" Right to choose"

photo by:pooneh.shahi

رفاقتی نیست بین تبر و درخت 
هر جا تبر باشد مرگ درختی در راه است ...
پ.ن: بخاطر درختها مواظب تبرهایی که کاندید میشن باشید

"به نام پدر"




هر مرد قهرمانی ست بی نام و نشان 

شوالیه ای برای فرزندان...

************

تقدیم به شبهای خاموش پدرم 

*** 


آرزوهای زیادی دارم 

کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 

قبل از آنکه 

 تمام دنیا را 


تمام محرومیت ها را 


تمام بی عدالتی ها را 


ریشه کن کنم 


کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 


قبل از بستن کوله ام 


و پای گذاردن  در  جاده 

قبل از رفتنم 


از شهری به شهری 

از کشوری به کشوری 

تا 

زیبائیها را

مردم جورواجور را  

ببینم 

کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 

کاش قبل از کوتاه کردن 

 موهایم را

که شوم 

شکل  تو 

کاش قبل از  راه رفتنم 

بر روی جدولها  

قبل از 

پریدن 

پیش پای  تو 

کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 

حتی  

به وقت مرگ 

کاش 

ای کاش 

قبل از آن می بوسیدمت ...


روزت مبارک روحت شاد و دلت آرام و قرین رحمت الهی 

 

23 فروردین 96 

"پونه شاهی "

" شاه پری قصه ها"


مثل یک خواب

پر از کابوسم 

مثل یک مرده که از یاد رود  

یا به مانند شکسته قابی  

 کج و معوج که ندارد جایی 

آه دیگر اکنون 

چه کسی هست 

کمی شانه شود 

سر هر هق هق من ؟

چه کسی هست 

   کنارم باشدسر هر غصه ی من ؟

نه کسی نیست بجز مادر من 

همه جا همره من 

همه جا یاور من 

نه کسی نیست بجز مادرمن  ... 

 

...


17 فروردین 96

پونه شاهی 

" تبریک بهار"

Photo by me

مادرم همیشه بهاره
      حتی وسط زمستون


به بهانه ی بهار تبریک می گم دیدید زمستون رو با هم و درکنار هم پشت سر گذاشتیم  زندگی مون هم همینطوره با هم و در کنار هم همه ی زمستونها رو به بهار پیوند می زنیم  رسم روزگاره زمستون میشه بهار  بهار میشه تابستون  و تابستون میشه پاییز و پاییز باز میشه زمستون  قشنگی دنیا به همین دور زدنهاشه  ... این پست فقط برای عرض تبریک به تک تک دوستای خوب و گلم هست  که سال 95 رو با کامنتهای خوبشون توی وبلاگم به من امید دادند و با خوندن مطالب خوبشون در وبلاگاشون دلگرمی گرفتم و خوندم و آموختم باز امیدوارم بتونم بیام و از مطالب وبلاگتون حظ لازم رو ببرم ...

دنیا دنیا سلامتی ... دنیا دنیا موفقیت ... دنیا دنیا خوبی و خوشی و نشاط ...دنیا دنیا حس خوب و عشق  واقعی ... دنیا دنیا پول و ثروت معنوی و دنیوی ...دنیا دنیا بخشش و بخشندگی ...برای خودتون و عزیزانتون آرزومندم .... دوستتون دارم  و موفق باشیدو پیروز