من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"به نام پدر"




هر مرد قهرمانی ست بی نام و نشان 

شوالیه ای برای فرزندان...

************

تقدیم به شبهای خاموش پدرم 

*** 


آرزوهای زیادی دارم 

کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 

قبل از آنکه 

 تمام دنیا را 


تمام محرومیت ها را 


تمام بی عدالتی ها را 


ریشه کن کنم 


کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 


قبل از بستن کوله ام 


و پای گذاردن  در  جاده 

قبل از رفتنم 


از شهری به شهری 

از کشوری به کشوری 

تا 

زیبائیها را

مردم جورواجور را  

ببینم 

کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 

کاش قبل از کوتاه کردن 

 موهایم را

که شوم 

شکل  تو 

کاش قبل از  راه رفتنم 

بر روی جدولها  

قبل از 

پریدن 

پیش پای  تو 

کاش میشد قبل از آن می بوسیدمت 

حتی  

به وقت مرگ 

کاش 

ای کاش 

قبل از آن می بوسیدمت ...


روزت مبارک روحت شاد و دلت آرام و قرین رحمت الهی 

 

23 فروردین 96 

"پونه شاهی "

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 10:12 http://vafadarfaz.blogfa.com/

در مهربانی هم چون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست

سلام پونه
حدس میزنم باعث رنجشت شدیم
به حرفای ما توجه نکن

سلام و درود بر جناب وفادار گرامی
امیدوارم خوب و سلامت باشید در کنار خانواده و اونها هم خوب و سلامت باشند از کشور مشهد چه خبر ؟ کشور ایران که خدا رو شکر خوبه
به به اولین باره دیدم جدی حرف زدی

من دلم می خواد همه تون آشتی باشید و گله و گلایه رو بذارید کنار هر کی کار خودشو بکنه و بهم توهین نکنید منظورم همه نسبت به هم هستش یه وقت فکر نکنی فقط به تو می گم به خودم هم میگم اینو ...
بگذریم همه ی توضیحات رو تو کامنت استاد محزونی عزیز و خسرو خان گرامی گذاشتم .
من از هیچ کدومتون دلخوری ندارم چون همه با من خوب بودید و مهربان فقط دلگیر شدم که همش دعوا میکنید که انشاالله اونم دیگه پیش نمیاد
حلول ماه رمضان رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم که در کنار خانواده ی گرامی خوب و سلامت و شاد باشید
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و به وبم سر زدی

محزونی نامقی شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 08:27

سلام
پونه عزیز
خداوند تمام در گذشتگان را غرق آرامش کنه .

منهم روز پدر در بهشت رضا برای تبریک ،با برادر ودوتا خواهرم رفتیم به تبریک پدر ، واقعا پدر جای خالیش احساس میشه خداوند تمام سفر کردگان را غریق رحمت کنه.

موفق باشید

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز

خداوند روحشون رو قرین رحمت الهی کنند عجب اتفاقی پدر من هم بهشت رضا آرامگاهش هست چون بیمارستان مشهد فوت کرده بودند و خونه ی خواهرم مشهد بود به اصرار خواهرم مشهدخاکشون کردیم البته من خیلی بچه بودم خاطرات خیلی کمی دارم فقط همینقدر می دونم که معنی مرگ رو نمی فهمیدم .
امیدوارم خداوند روح عزیزان رفته ی همه رو قرین رحمت الهی کنه آمین ...
متاسفانه من نتونستم برم سر خاکشون
با همه ی اینها امروز و هر روزتون مبارک باشه

ملاحت پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 12:33 http://berangebaran13.blogfa.com

اسمش چیست؟

این حس، این حال؛

همین که وقتی به تو فکر می کنم

از گوشه ی لبهایم لبخند چکه می کند!



اسمش چیست؟

این کار، این رفتار؛

که نشسته‌ام و تو را مو به مو مرور می کنم

و عطر موهایت گیجم می کند؟



اسمش چیست؟

این رویا، این خیال؛

که تو از دور می‌آیی و انار‌های باغ شعرم

کال کال، سینه چاک می کنند؟



اسمش را چه بگذارم

که تو،

دوستت دارم

معنی‌اش کنی؟



"حامد نیازی"



روحشون قرین رحمت وآرامش

سلام بر مالاحت عزیزم

غوغا کردی عجب انتخاب زیبایی عالی بود ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد