من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"پیام مهربانو به همه ی دوستان "


پیام مهربانو به همه ی دوستان چون در وبلاگهای بعضی از دوستان نتونستند پیام بذارند اینجا گذاشته اند و من برای خوانش تمام دوستان بعنوان پست تا  یک جمعه میذارمش اینجا باشه هرچند تو کامنتها تایید کردم ولی اینجا جلو چشمتون باشه شاید به حرفهای من برای آتش بس گوش ندادید به حرفهای مهربانو گوش بدید ...

****

سلام و عرض ادب خدمت پونه ی مهربان و ادیبم 

واقعا شرمنده ام که بخاطر مشکلات و بیماری های متعددم که تحت درمان هستم امکان حضورم رو درب وبلاگ پر مهر شما و دیگر دوستان از من سلب نموده ، برای عرض ادب به وبلاگ جناب فیضی در خان هشتم رفتم که گویا دیگر فعال نمیباشد، وبلاگ رویا خانم هم که با ربات مواجه شدم که کد ارسال نمیکرد وبلاگ جناب وفادار هم که برای روز پدر رفتم و آنجا کامنتی قبلا گذاشتم و وبلاگ ملاحت جان هم برایم باز نمیشد، به هر روی نمیخواهم برای قصورم علت بیاورم هر چه هست خدا داند و من ، اما سخت بیمار گردیدم و تحت مداوا، از همینجا از یکایک دوستان پوزش میطلبم که ناتوانی ام از سر رنجوریست و دیگر هیچ.... 
اما در وبلاگم به روی همگان باز‌است و کامنت های پر مهرتان را هرگاه سلامت روح و جسمم اجازه دهد می خوانم ، از استاد والاقدر جناب محزونی هم سپاسگزارم هرچند توفیق آشنایی بیشتر با ایشان را نیافتم، من در جریان مسائل ناخوشایندی که برای دوستان پیش آمده نیستم اما آنچه که ذهن و حسم مرا یاری میکند گویا سو تفاهمی بین جناب فیضی و جناب وفادار پیش آمده و گویا دل دوست نازنینم رویا جان هم مکدر و مخدوش گردیده، من بعنوان کمترین وخواهرکوچک شما بزرگواران تمنا میکنم از در شادی برآیید که دنیا به پریشان کردن دلی نیارزد، ببخشید حالم برای بیشتر نوشتن مساعد نیست ، لطفا سلام و عرض ادب و پیامم را به یکایک دوستان ابلاغ بفرمایید، 
پونه نازنینم بسیار به شما ارادت دارم ، مراقب خود و مهربانیتان باشید

نظرات 8 + ارسال نظر
ملاحت جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 22:09

ابتدا سپاس از شما پونه جان

و بعد برای مهربانوی نازنینم

سلام بانوی مهر وماه
دلتنگتان هستم بسیار
گاهی به وبتان سر میزنم و اگر مقدور باشد کامنتی هم می گذارم
اما منهم درگیر مشکلات جسمی هستم که کمتر در بلاگفا حضور پیدا می کنم.
برای شما از صمیم قلبم آرزوی سلامتی وبهبود وحضور دوباره دارم بانو جان

روی ماهتون رو میبوسم


پونه بانوی مهربان روی ماه شما رو هم میبوسم گلم.

سلام بر تو مهربان دوست عزیزم
امیدوارم بانو مهرماه ؛ مهربانوی عزیز بیان و بخونند و رفع کسالت شده باشه و بتونند پاسخ شما رو بدن ... دلمان سخت هوای وب و شعرهاشو کرده
هرجا هست خداوندگار مهر نگهدارش باشه
من هم می بوسمت ملاحت عزیزم امیدوارم از شما هم رفع کسالت بشه و همه سلامت و تندرست باشید دوستتون دارم

خسرو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:40

. درودی پاک و مهر افروز . آرزو دارم وجود با
. برکت استاد آزرده از گزندروزگار نباشد .
. به یمن سلامتی جنابعالی و امید به باز گشایی وبگاه
. چون گلستان / آفرینش مهر / و فرمایش استاد
. مناسب دیدم . علیرغم بضاعت علمی و فصاحت
. بیانی مطالبی را به تصویر کشم .
. برای مجیدخان نوشتم . پست های شما یا
. کپی و یا مناسبتی هست . پستی که سخن از قلم.
. توانای یک روزنامه نگارو تسلط اش بر واژه گان
. باشد ندیده ام . چرا ؟ . ایشان ناراحت شدند. نوشتن
. پست های شما همه در نت موجود است!! . نوشتم
. فقط یکی را از نت کپی کنید. خواهش کردم بگویند
. با کدام یک از نشریات همکاری می کنند . تا یکی
. از نوشته هایشان را بخوانم . البته پاسخی بمن
ندادند . دانستم که ایشان در چاپخانه کار می کنند
. که اینک به مقام مصحح رسیده اند . برای همین
. هم در هر وبی که کامنت می گذاشتند یک غلط
. و یا یک جا افتادگی را یاد آوری می کردند

. . . این چهارمی تائید است . متشکرم .

خسرو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:38

. نوشتم شغل شما چه عیبی دارد که خود را به
. دروغ روزنامه نگار معرفی می کنید ایشان
. دلگیر شدند و در این
. بحث بانوی خردمند بطور جدی از ایشان دفاع می
. کردند و نهایت مجیدخان پستی که مشخص بود
. بریده ای از یک قطعه ادبی است را پستی ساختن
. و بانوی خردمند هم همان را پستی برای خود !!
. آن قطعه ادبی می گفت ( زلال باشید و مانع آسایش
. دیگران نباشید و . . و . . ) نقل به مضمون .
. همان بهتر دیدم . به بهانه مسافرت بخارج از این
. جمع جدا شوم . که دیگر در وب های دوستان
. با کنایه از ( استاد خسرو ) ننویسند . نیز مانع
. آرامش ایشان نباشم . که در قصیده به این موارد
. اشاره کرده ام .
............. این سومین تائید است . آن دو کامنت قبلی
. قصیده بوده اند و قسمت پایانی نیز مشخص بود .

خسرو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:34

. ای بزرگان ادب ای استادم باصفا
. وی سفینه معرفت را ناخدای با خدا
. از خدا می خواستم روزی مرا راهی کند
. فرصتی تا باز گویم گفتنی ها با شما
. خود همه دانید شرط آدمیت مردمی است
. وآنکه دوراز مردمی نزدیک شد با چارپا
. مردمی یعنی چه ؟ یعنی احتراز از خوی بد
. خوی بد یعنی چه ؟ یعنی هر چه شد ضد صفا
. خود صفا یعنی چه ؟ یعنی از غرض خالی شدن
. وز غرض بودن بری . وز افترا گشتن جدا
. شادمان از نیک و بد بیگانه از بغض و حسد
. خُرم از خیر خلایق خالی از شر و عنا
. صاف هم چون آینه لیکن نه چون وی عیب جوی
. قرص چون آهن ولی جذاب چون آهن ربا
. این همه جمع است در تقوی که تقوی صیقلی است
. کز جمالش نیک میگردد چو آینه جلا
. مرد بی تقوی اگر علامه دوران بود
. چون چراغ خالی از روغن نمی بخشد ضیا
. علم تنها نیست کافی خلق صافی لازم است
. ای به علم بی ادب از جهل کرده اکتفا
. . دومین تائید . متشکرم .

خسرو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:32

. قصدم از این مختصر هم ذکر بی معنی نبود
. خواستم ربطی دهم بین دلیل و مدعی
. هرکس از صاحبدلان را در سخن یک خدشه دید
. صد خطا شد مرتکب در انتقاد از یک خطا
. چون نشد هم سنگ نیکان نام نیکان زشت کرد
. تا به زشتی ها کند مانند خود هم بی بها
. غافل از فرموده سعدی که گر آرد شکست
. سنگ بد گوهر نکاهد قیمت ظرف طلا
. من نه زین جمعم که پندارند ارباب غرض
. از ره روی و ریا دارم سر مدح و ثنا
. ای ادب را مستند بازآ و بر مسند نشین
. تا دغل دیگر نبازند این حریفان دغا
. من سخن بر مقتضای عصر می گویم که نیست
. حال مستقبل مناسب با حدیث ما مضی
. من قصیده گو نبودم خواستم ثابت کنم
. کاین سخن ها پیش من سهل است و من بی اعتنا
. چون بدین جا آمدم در فکرم آمد این سخن
. تو به استادی عطا و من به شاگردی عطا
. بار دیگر سلامتی و سعادت استاد بزرگوارم را از درگاه
. آن یگانه قادر مطلق آرزو می کنم .
. نیز . سپاسی فراوان از شاعر لحظه های حساس .
.................... اولین . تائید . متشکرم .

رویـــــROYAـــا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 17:50

سلام
ممنونم از لطف شما

لطفا هر گونه پیام و کامنت در ارتباط با من را از طرف دوست مسافرمون جناب خسرو خان فیضی

تایید نفرمایید
چون من در وبلاگم همیشه فعال و حاضر هستم و نیازی به مزاحمت برای دوستان نیست ...

اگرچه مطمنم با لفظ "دلقک" که در جوابیه کامنت شما به این حقیر دادند
دیگه الحمدالله کامنتی از سوی این دوست قدیمی کم لطف دریافت نخاهم کرد !

اشکالی نیست
من جواب بدی را با بدی نخاهم داد پونه جان !
برایتان بهترین ها ارزویم است .....

سلام و درود بر رویای عزیزم

باز هم عجله کردید من بعید می دونم ایشون این کلمه رو برای شما بکار برده باشه عر چند من دوست ندارم برای هیچ کس دیگه ای هم بکار برده باشه

محزونی نامقی یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:30

سرکار مهربانوی گرانقدر
برایتان همواره صحت وسلامتی آرزومندم امیدوارم هرچه زودتر به نشاط وسرزندگی کامل بازگردید.

انشاالله

درود برشما
به امید سلامتی این بانوی مهربان و گرانقدر

رویـــــROYAـــا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:05 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام گرم خدمت دوست خوبم پونه خانم گُل
و دوست خوبم مهربانو خانم

ممنونم علی رغم مشکلات روحی وجسمی باز هم یاد ما را کردید
ممنونم بخاطرر دقت نظر شما .....

برایتان آرزوی صحت وسلامتی روز افزون دارم

سلام و درود رویا جان
با آرزوی سلامتی برای این عزیز بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد