من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" لختی درنگ"

photo  by  me

رومن رولان  نویسنده   فرانسوی رمان "جان شیفته در این اثر درجایی می فرمایند : قلب گرامی تر از آنست که بشکند و زندگی کوته تر از آنست که خصمانه بگذارد پس دستت را در دست من بگذار تا ابد  دوست باشیم .

****


دنیا یک روز است و آن امروز است 


دست در دست من بگذار 

بگذار تا برقصیم 

بی هیچ دغدغه ای 

چه فرقی می کند 

من چه باشم یا تو چه باشی 

چه فرقی میکند زنگها برای چه کسی 

صدا می کنند و عقربهای ساعت برای چه 

همیشه بدنبال یکدیگر می تازند 

چه فرقی میکند 

من قهوه دوست داشته باشم یا چای 

یا شال من آبی باشد 

یا سبز ؟؟؟

وقتی که تو دوست من باشی 

وقتی که تو دوست او باشی 

وقتی که تو دوست همه باشی 

وقتی که بشویی کینه ها را 

وقتی که تو بفهمی هر انسان 

با هر وضعیتی کرامتی دارد 

به اندازه ی کرامت روح خدا 

پس چه فرقی میکند 

که شال من آبی باشد 

به رنگ حوض خانه ی مادر بزرگ 

یا به رنگ آبی چشمان آسمان

یا سبز باشد به رنگ جنگل گلستان 

چه فرقی میکند وقتی که تو مهربان باشی 

من باشم یا کس دیگری ؟؟؟

مهربان بودن دلیل نمی خواهد

 مهربان بودن تنها دلیل زنده ماندن 

در یاد و خاطره هاست ...


"پونه شاهی "

6 اردی بهشت 96


نظرات 1 + ارسال نظر
ملاحت جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 22:04

درود بر بانوی زیبا نویس و نیک اندیش

من اگر نویسنده بودم

نویسنده خوبی می‌شدم

اگر شاعر، شاعری هِی کم بد نبودم

اگر کار گر بودم

خوب آجر پرت می‌کردم

خوب آچار بلد می‌شدم

اگر من نقاش بودم

نقاشی‌هایی خوب می‌کشیدم،

خوب رنگ می‌کردم

بوم‌ها را قشنگ وُ

خانه‌ها را پُره رنگ وُ رنگ می‌کردم

اگر شاد بودم

می‌رقصیدم

مجلس‌ها گرم می‌کردم

خواننده بودم، می‌خواندم

مرگ بودم، می‌مردم

خدا بودم، زنده می‌کردم

زندگی می‌دادم

من اما عاشق بودم

بلد نبودم!


"افشین صالحی"

درود بر ملاحت عزیز
زنده باد معلم گرامی و دوست داشتنی
عجب انتخاب خوبی لذت بردم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد