من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"خوش بخت ی"


برای خوشبختی نیازی نیست راه دوری بروی 


خوشبختی همینجاست در میان ذهن  تو 


هر انسان به میزان باورش از خوشبختی  خوش بخت است ...


#پونه _شاهی 

هفتم اردیبهشت 96

+ بلوارخیام 



نظرات 4 + ارسال نظر
محزونی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:43

درود بر پونه عزیز
فقط سر زدم که گله نکنی . کارم کمتر بشه باز چون گذشته از پستهای شما عزیزان استفاده میکنم

موفق وبهروز باشید

سلام و درود بر استاد محزونی گرامی و ارجمند

گله چرا ؟؟؟ هر وقت که دوست داشتید به وبلاگ من تشریف بیارید با عث خرسندی و مباهاته
من نمی تونم از کسی گله کنم چون خودم هم کم سر میزنم یا شاید اصلا سر نزنم متاسفانه بدلیل حجم بالای کارهای شخصی و اداری فقط فرصت میشه گه گاهی تو وبلاگ خودم باشم
مرسی از وقتی کع گذاشتید درود بر شما هر جا هستید سالم و تندرست و شاد باشید

ملاحت جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 22:02 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام
روزگارتان نیک.

بسیار زیبا ودرست.درودبر شما

سلام بر ملاحت عزیزم
معلم گرامی درود بر تو ممنونم که اومدی و خوندی عزیزم

خسرو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 18:35

. درود . و جز این نیست . چه دلیلی بهتر از این که . . هر ملتی
. شایسته حاکمانیست که بر آن ها حکومت می کند .
. و چه سخت است ذهن های منجمد از خرافات را با دانش
. و علم روز آشنا کنی . آنطور که در ذهن باور کنند .

درود بر جناب خسرو خان گرامی
بله همینطوره و خداوند فرموده سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده مگه خود اون قوم خواسته باشند ...و اینکه ... از ماست که بر ماست ...
درود و سپاس از حضورتون

نفیسه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:58 http://barani24.blogfa.com

سلام پونه خانم
خوشبختی داشتن سلامتی و خانواده و دوستان خوبه
ممنون از تصویر قشنگت

سلام نفیسه جان
بله خیلی ها همه ی اینها رو دارند ولی احساس خوشبختی نمیکنند برای همین من معتقدم خوشبختی تو ذهت آدمهاست
ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد