من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"ریشه در خاک"

Photo by :Pooneh.Shahi

 ریشه 

در خاک بزن 

ریشه 

در باد نماند هرگز

بوم رنگی ست حیات 

قلمی می باید

 رنگ باید پاشید 

سبز سبز باید بود 

سبز از ریشه و بن 

دل به دریا زده ایم 

ما در این وادی کفر

دل به دریا زده ایم 

ریشه در باد نماند هرگز 

ریشه در خاک بزن 

تا شودسبز دل و دیده ی تو...


نهم اردیبهشت یکهزار و سیصد و نود وشش

#پونه_شاهی



نظرات 8 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 16:18 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود بر پونه عزیز
خوشحال شدم دوباره برگشی

امیدوارم روزگار بکام
و همیشه سلامت باشی

ضمنا انشاله که حال مادر هم خوب باشه

سلام و درود بر شما
ممنونم از مهرتان
همچنین روزگار شما به کام و سلامتی و عافیت همیشه همراهتون باشه
خدا رو شکر مادرجان هم خوبه بقول خودش پیریه دیگه پیری هم بد دردیه

خسرو پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:24

. درود . برای خواندن گفته های امام جمعه مشهد که نیامدید
. برای عدم عدالت در سهام عدالت تشریف بیاورید
. از شب انباشته ام
. از غم . . از اندوه
. و ستاره های آسمان دانه دانه
. به نوازش گونه هایم می آیند
. و از سقوط در آسمان دامنم نمی ترسند
. دامن پُر ستاره ام را ببین
. که شب را روشن کرده اند
. همین الآن نوشتم . بدیهی است که به ویرایش
. ادبی از جانب شما سخت نیازمند است

سلام و درود بر خسرو خان
باور کنید اینور درگیر مشکل بزرگیم یعنی فرصت نمیکنم حتی سری به وبلاگم بزنم امروز اومدم سریع یه سری بزنم برگردم
چشم میام بزودی

مجید پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 07:42 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام و درود بر پونه عزیز
سبز سبز باید بود

سبز از ریشه و بن

سلام و درود بر جناب وفادار ارجمند
بله سبز بودن خیلی خوبه باید سبز سبز بود .

رویـــــROYAـــا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 19:09 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام

میهن بلا گویا مشکل داره وما میهن بلاگی ها بی مخاطب شدیم !

ولی گویا در قسمت تماس با من میتوان کامنت داد ....

سلام رویا جان سریع به بلاگ اسکای انتقال بده وبتو بلاگ اسکای مشکلی نداره عزیزم

آسنا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 12:56

سلام پونه جان
شعرت خیلی زیبا بود وتلنگری برای من که بایداز دنیای فکروخیال وغم بیام بیرون ودوباره درخت امید رودردلم سبزکنم

سلام به عزیز دلم آسنای خوب و صبورم
بلی بلی ... تا می تونی به بهانه های الکی خوشحال باش و برو دنبال خوشحالی چون غصه خودش میاد ولی خوشحالی رو تو باید بری دنبالش عزیزم

خسرو یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:08

. درودی پاک و مهر افروز . شاید بدانید امام جمعه مشهد
. در خطبه های خود فرموده اند . . . . لطفاً اصل مطلب
. را در / شب / بخوانید . تصور می کنم جالب باشد

سلام و درود بر شما

خدا رو شکر بعد از امام جمعه اردبیل بود یا تبریز جناب آقای حسنی ایشون با عث نشستن لبخند در چهره ها میشن

خسرو شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 13:55

. ریشه با خاک بیامیز و در افلاک نشین
. برگ در نور رهاتر کن و در خاک نشین
. در گذرگاه خزان . خرمن گلبرگ بریز
. آتش تفته ی گل در قدم مرگ بریز
. درود . تصور می کنم با پست زیبای تو هم آهنگ باشد .
. و چقدر جالب و زیبا خواهد شد اگر ادامه این بداهه را که
. بخاطر زحمات و وقتی که برایم در پست . . دکتر مهربانو .
. گذاشتی و به نوعی قدر دانی می باشد . تکمیل کنی .
. موفق باشی

سلام و درود بر شما خسرو خان
بسیار زیبا سرودید ولی شما می دونید که من تو وزن و قافیه کم میارم خیلی هم کم میارم ....درود بر شما
امیدوارم سالم و تندرست و شاد باشید

رویـــــROYAـــا شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 12:06 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام ممنون از حضورتون در وبلاگم
پونه جان شما مطمنی من قضاوت عجولانه ای داشته ام

خودم اصال اینگونه فکر نمیکنم
چون مدتها به خیلی مسایل فکر کرده ام

در هر حال دلم نیمخاد درگیر مسایل جانبی بی ارزش وبلاگ نویسی وبلاگ داری بشویم و

سر مسایل هیچ و پوچ ارتباط قلبی ام
با شما بهم بخوره ....
بعضی ها را باید گذاشت و رفت !
ومن چنین کردم اگر چه برایم بسیار سخت بود
خیلی سخت ....!

رویای عزیز دلم
حتما " همینطوره که می فرمایید چون من جای شما نبودم پس نمی تونم درک درستی از مسائل شما داشته باشم
امیدوارم همیشه شاد وسلامت و پر امید باشی بانوی دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد