من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"گوش کن"

photo by: Pooneh.Shahi

 گوش کن 

ترا صدا می زنند آلاله ها 

گوش کن 

به تو اعتماد می کنند پروانه ها  

تو هم 

اعتماد کن به خدا

برگرد به امروز 

رها کن فردا را 

آسمان خدا  آبی ست امروز 

زمین خدا   بهار ی ست امروز  

گوش کن 

قهر کن با غصه ها 

آشتی کن  با شادیها 

گوش کن 

شاید نباشد فردایی 

 شاد باش

امروز که تو در اینجایی

 برقص 


 خنده کن 


بهار باش ...

#پونه_شاهی 



نظرات 3 + ارسال نظر
ملاحت دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 10:30

تصاویرتون بی نظیرند

ممنونم که وقت گذاشتی و دیدیشون مرسی مرسی

مجید سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 15:23 http://vafadarfaz.blogfa.com/

آرزویت را برآورده میکند
آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .

سلام و درود جناب وفادار
ممنون و سپاسگزارم
یا حق

طاهره شاهی دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 13:52

عالی عزیزم تمام اشعار، مطالب و تصاویر
موفق باشید و پایدار

سلام و درود بر تو خواهر عزیز دلم ممنونم
موفق باشی و در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد