من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

سلااااااااااااااام به تو دوست خوبم

photo by:Pooneh.Shahi

سلام

سلامی چو بوی خوش آشنایی 


به تو که هم آشنایی هم ناآشنایی


بودن ها معنا می بخشد به زندگی 


و نبودن ها غمها  می پاشد به زندگی 


دنیا را برای  بودن تو می خواهم 



بی تو دنیا را من برای  چه می خواهم ؟؟؟


****


سلام به روی گل همه تون به همه ی شما که در نبودنم به وبلاگم سرزدید


به من فهماندید که دوستانی دارم بهتر از برگ درخت و خدایی که همین جا با ماست 


سر هر بیت که تو  سر هر بیت که من سر هر آه بلند سر هر خنده ی شیرین   چو قند 


می کنی عرضه به دنیا و جهان ...

****

سلااااااااااااااااااام 

ممنون از مهرتان هستم پوزش می خواهم بخاطر کار زیاد و کسالت و درگیری های کاری و زندگی نتونستم زودتر بیام 

و شما دوستانم رو از نگرانی در بیارم  . قربون همه تون برم  . موفق باشید و. پیروز و مانا دلتون شاد تنتون سالم و لبتون خندون


photo by:Pooneh.Shahi

نظرات 9 + ارسال نظر
خسرو جمعه 9 تیر 1396 ساعت 21:03

. درود . . باور کنید تا بحال بیش از ده بار آمده ام . .
. اما . از قصد بی هیچ رد پایی گذشتم !! .
. آخر این که نمی شود . . ماه رمضان هم که تمام شد و البته
. بهانه هم . . و این هم یک شعر

آغازها همیشه غلط بوده
انگیزه های کوچک
انگیزه های هرزه در خلوت همه
انگیزه های حقیر را در بادها رها کردم
و با تمام عاطفه دانستم
یک شن برای جاذبه کافی است
و من تمام کوه ها را بیهوده
در جستجوی جاذبه چون بادهای وحشی پیمودم
نه . . .
آغازها همیشه غلط بوده
...... امید که مورد پسند قرار گیرد .

سلام و درود بر خسرو خان گرامی و ارجمند
درود بر تو توضیح دادم لطفا در کامنتهای قبلی بخونید
دوستان شرح پریشانی که نه
شرح این قصه که من هستم
و درد هست و ملال
بشنوید و دعایی بکنید ...
درود بر شما

علامرضا نصراللهی چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 12:26 http://ghn92.blogfa.com/

با سلام
با شعر دیگری به روز هستیم و شما دعوتید به خوانش و نقد

سلام و درود بر شما
چشم انشاالله می آم و استفاده لازم از سروده ی شما خواهم کرد
موفق باشید و پیروز و تندرست

rezvav چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 10:58

دوست خوب، غمها را از بین نمی برد،

اما کمک میکند با وجود غم ها، محکم بایستیم.

مثل چتر خوب.

که باران را متوقف نمیکند، اما کمک میکند،

آسوده زیر باران بایستیم.

دوست خوبم همیشه سلامت شاد باشی.

سلام و درود فکر می کنم رضوان باشی
ممنونم رضوان جان مرسی از اینکه هستی دوستی خوب و مهربون و دوست داشتنی
موفق باشی و سلامت و تندرست و شاد و پیروز

خسرو دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 22:07

. درود . ای بابا . بخدا همه گرفتارند . کار دارن . زن و بچه
. دارن . . ولی یک توک پا
. هم به دوستان سری و نظری و پاسخی و . . تمام .
. تاااااا فردا شب . . و تا فردا بشه این شعر تقدیم شما .

دیدی چگونه ویرانم کرد ؟
دیدی چگونه قلبم چون تکه ای سفال
در گرد بادهای محبت
برخاست
و بر چکادهای فراموشی
افتاد ؟
بشکست
و هیچکس
این تکه های در بدری را
با دست های مهر نپیوست !!
........ امید که مورد پسند شما قرار گیرد .

سلام و درود بر خسرو خان غر غرو

من رئیسم عوض شده تو شرکت ببینه اومدم پای وب اخراجم میکنه فعلا نمی تونم زیاد بیام یه ماه دیگه یه فکری میکنم توضیحات رو تو کامنت قبلی شما دادم انشاالله که راضی شده باشید
درود بر شما زنده باشی و پایدار و برقرار

محزونی نامقی یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 14:49

سلام
عید سعید فطر رو تبریک میگم

موفق باشید

سلام بر استاد عزیز و گرامی
عید شما هم مبارک ببخشید از تاخیری که داشتم در عرض تبریک

درود بر شما
پاینده باشید و جاودان

محزونی نامقی شنبه 3 تیر 1396 ساعت 11:22

درود بر پونه ی مهربان

ممنونم از لطفتان ، از اینکه مشکلی نیست خوشحالم ، واما در خصوص نیمه ی دوم انسانها باید عرض کنم در این برهه از زمان بسیارند که با ازدواج نه تنها نیمه ی دومی از انها کامل نشده بلکه همان نیمه اول نیز دچار نابسامانی ودغدغه شده ودیگر اینکه مشیت الهی چیزی نیست که در ادراک ما بگنجد شاید حکمتی در کار است که ما ازآن غافلیم پس مطمئن باشید کامل شدنِ نیمه دوم صرفا خوشبختی نمی آفریند .لطفا به آمار طلاق های زودرس (زمان نامزدی) فکر کنید .
در هر حال براتون بهترین ها رو آرزومندم.
موفق باشید

سلام و درود بر شما استاد محزونی عزیز و ارجمند

ممنونم از اینکه واقع بین هستید .
من معتقدم هر چی هستیم هر کی هستیم و تو هر موقعیتی فقط خواست خداست ...
آدرس اینستا رو به آقای خسرو خان دادم بقیه دوستان هم دوست داشتند می تونند هر وقت گم شدم اونجا پیدام کنند
زنده باشید درود بر شما شاد و سلامت و موفق باشید و پیروز

خسرو پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 21:49

. سلامی چو بوی خوش آشنایی . بر گرامی دوست حساس
. و مهربانم . شاعری با افکاری فرا انسانی [ حداقل در این
. جامعه ] پاک قلب و نیک نیت . عاطفه ای بوسعت خورشید
. در حیرتم سخت هم . . چگونه می شود . انسانی چنین
. والا تنهایی را بر می گزیند و راه زندگی را با همه ی ناهمواریها
. و کجی ها یک تنه می پیماید ؟؟!! . آیا هرگز اندیشه اید که
. همان مادری که برایش جان شیرین را فدا کرده اید . آرزویش
. چیست ؟؟؟‌. مرا ببخشید که پایم را از دایره دوستی ها
. می گذرانم وارد حریم خصوصی . . . اما . جز نیتی پاک
. و آرزوی خوشبختی برای شما اندیشه ای ندارم
. امید که همیشه موفق و کامروا باشید

سلام و درود بر خسرو خان ؛ خان خان هشتم
مرسی خیلی ازم تعریف کردید باور کنید من یه هیولام
حداقل خودم می دونم نه درست هستم نه پاک ونه فرا انسانی
و اینکه از حسابداری نفرت دارم نمی دونم کی منو نفرین کرد حسابدار شدم
تا یه ماه دیگه کمی خلوت تر میشم و میام خدمتتون
اینستا گرام من pooneh .shshi با گوشی وصل میشم تو وقتهای آزاد که البته بعد از وقت اداری و کاری لب تاپم ترکیده و نمی تونم بیام با گوشی هم اومدن وب برام سخته خیلی...
انشاالله سرم خلوت تر بشه می برم میدم درستش کنند تا بتونم راحت تر بیام و از نوشته و سروده هاتون بهره ی لازم رو ببرم
زنده باشید
امیدوارم شاد و سلامت و تندرست باشید

ملاحت پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 10:08

بیا،

بمان؛

دوستم نداشتی هم خیالی نیست!

من به اندازه ی جفتمان دوستت دارم

من به اندازه ای که

ابر باران را

دریا موج را

موهات انگشتانم را

پیراهنت تنم را دوست دارد، دوستت دارم!

من تو را قدر همان لحظه که نباید، دوست دارم!!

ممنوعه ترینم؛

باش و حظ کن که،

خدا هر روز معجزه هایش را روی من تمرین می کند!

برای چشمهایت خلقم می کند و برای نفس هایت می میراند!

راستی ممنوعه ترینم...

دوستت دارم!


"حامد نیازی"

سلام پونه بانو
خدا قوت میگم به شما و براتون آرزوی موفقیت میکنم
در پناه خدا همیشه سلامت و شادکام باشید

سلام بر ملاحت عزیزم مرسی از این همه انتخابهای خوب و زیبا چقدر این سروده ها حال منو خوب میکنه
مرسی که هستی انشاالله تا یه ماه دیگه کمی خلوت تر میشه سرم و میام تو وبها دیدنتون

از باد سراغت را گرفتم
عطر تو را به من داد ...
درود بر تو دوست عزیزم زنده باشی و شاد و سلامت

مجید پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 08:37 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه

واااا
اول صبحی امدی چقدر قربون صدقه شدی؟

چقدر جوگیر شدی؟

قرار نیست اینقدر ذوق کنی

ما اگه احوالتو نپرسیدیم تعجب کن


عکس زیبایی است ولی یکم کجه احتمالا ماله کرجه

سلام و درود بر شما
ممنون از لطف و بزرگواریتون
زنده باشید و شاد و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد