من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"دو در یک "


  • pooneh.shahi:Photo by me

  • آفتابگردان عاشق آفتاب بود .با طلوع خورشید آفتابگردان بیدار می شد و تا غروب خورشید آفتاب را دنبال می کرد .
    غروب که می شد آفتابگردان سر به زیر و غمگین به فردا فکر میکرد تنها دلیلی که پر امید نگهش می داشت دیدن طلوع دیگری بود . روزی از روزها که بیدار شد هوا ابری بود لذا فکر کرد دنیا به آخر رسیده و سرش را بلند نکرد تا اینکه پرنده روی شانه اش نشست و آرام در گوشش وعده ی طلوع خورشید را داد برایش گفت :
    این نیز بگذرد طوفان که بخوابد ابرهای سیاه خواهند رفت و آسمان خواهد بارید و زان پس رنگین کمان خواهد بست و او دوباره خورشید را خواهد دید . همینطور شد که پرنده گفته بود.

  • آسمان زندگیت که ابری شد طوفان که شد باران که بارید مطمین باش رنگین کمانی درآسمان تو پدیدار خواهد شد و روزهای ابری و طوفانی پایان خواهد یافت و آفتاب دوباره طلوع خواهد کرد. پس صبوری کن.
آفتاب گردان



یادشان گرامی

پروازی که 

به سرانجام نرسید 
این بار نه کلاغ
بلکه
این مسافر بود که 
به خانه نرسید 
کودکی 
در کودکی جا ماند 
در پروازی 
که در پرواز خود در ماند ...


دوازده تیرماه یادآور یکی از تلخ‌ترین خاطرات مردم ایران و درعین حال یکی از آشکارترین موارد نقض حقوق بشر از سوی دولت آمریکا است.
در 12 تیرماه سال 67 یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس خطوط هوایی جمهوری اسلامی که از "بندرعباس" عازم "دبی" بود بر فراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره "هنگام" مورد حمله یگان دریایی آمریکا، مستقر در آب‌های خلیج فارس قرار گرفت و سقوط کرد. این هواپیما که با دو فروند موشک ناو جنگی "وینسنس" مورد حمله قرار گرفت حامل 290 مسافر و خدمه بود که تمامی آن‌ها اعم از 66 کودک، 53 زن و 46 تبعه کشورهای خارجی کشته شدند.

"خواهی آمد"

   photo by:pooneh.shahi


تو 

خواهی آمد 

یک روز مانده به قیامت 

از 

جاده ای که 

نمی دانم ...