من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"ثبت مهربونی"

photo by:Pooneh.Shahi



پیرمرد ٨٤سال سن داشت مهربون بود و خونگرم برای دو مرد توریست میانسال نی می زد مردها  از نی زدنش فیلم می گرفتند وقتی کارش تموم شد رفتم جلو سلام کردم و گفتم می خوام از نی زدنش عکس بگیرم البته اگه اجازه بده اجازه داد و لطف کرد نی زد و من این لحظه رو  ثبت کردم که با شما به اشتراک بذارم ...رهگذری بود که شاید نتونم دوباره ببینمش ولی هر وقت به این عکس نگاه کنم یاد مهربونیش می افتم بخاطر همین اسم این ثبت رو #مهربونیمی ذارم .خداوند پشت و پناهش
***
بشنو از نی چون حکایت می کند 
پیرمردی هست شکایت می کند
چین چین صورت و پیشانی اش
درد و رنجی را حکایت می کند...


#پونه_شاهی

12 شهریور 96


نظرات 9 + ارسال نظر
رویـــــROYAـــا چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 14:25 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام عجب تصویر پر حس وزیباییی
احساس تون را ماندگار کردید با ثبت این تصویر زیبا
شعرتان را بسیار پسندیدم
از نظر من عالی بود
مانا باشید

سلام بر بانو رویای دوست داشتنی
ممنونم لطف دارید خوشحالم که پسندید
مرسی از اینکه به من سر زدید
درود بر شما

ملاحت سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 11:27 http://berangebaran13.blogfa.com

شبیهِ ساحل،

آغوش باز کن،

تا خیالِ دریا بودن کنم!

خدایم باش تا با شعر عبادت ‌شوی!

مجنون بخوان مرا تا قاب بگیرم صدایت را‌!

حالا دیگر از سینه ی دیوار هم

نجوایِ دوستت دارم ‌می آید!

بیشتر دیوانگی کنم...

با من، ما می شوی؟



"حامد نیازی"

درود بر تو ملاحت جان بخاطر انتخابهای خوبت
و درود بر جناب نیازی بخاطر سروده ی پر احساسشون

مهربانو دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 08:50 http://mehryad1793.blogfa.com

[گل][گل][گل]
سلام و درود پونه ی نازنینم ،روز و روزگارت بر وفق مرادت باد[گل][گل][گل]

سلام بر مهربانوی عزیزم
روزگار عجیبیه همه چیز کش می آد روزا شبا دردا غصه ها قهرا و گلایه ها ...با همه ی اینا باز هم وقت کم میاریم و یه چیزایی هم آب میره و کوتاه میشه مثل خوشحالیا و شادیها مثل دوستیا و مهربونیا ...آخه چرا ؟؟؟

مرسی که هستی مرسی مرسی مرسی بابت دعای خوبت برای مهسا جون انشاالله که شفای عاجل بگیره آمین

آسمان احساس یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 17:40 http://EHSAS-Mr.blogfa.com

سلام و درود
خوش آمدید

مجید یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 08:11 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه جان
خوبی صبح اول هفته ات بخیر عید گذشته ات مبارک

منم اگه 84 سال عمر کنم باور کن واست ترامپد میزنم

ضمنا به نظر این مرضیه چرا بدبینی؟
بابا حالا تو به نیت مثبت بردار
نگو توهین و کنایه و...

سلام و درود
انشاالله که 84 ساله بشی و ترومپت بزنی

بد بین ؟ نه بدبین نه ...واقع بین

مرضیه سیروسی پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 12:03 http://www.jolide.blogfa.com

پونه خودت زیبا تر شعرهات هستی

سلام و درود
این نظر رو نمی تونم تعریف در نظر بگیرم فقط می تونم بگم نظر خوبی نبود حتی کنایه و توهین در این نظر مستتره

مرسی که وقت گذاشتید و خوندید و حرف دلتون و احساستون رو نوشتید

موفق باشید و پیروز

مجید پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 10:02 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه
پیرمرد از چی شکایت میکند ؟
اتفاقا این پیرمردی که من می بینم اصلا شکایتی نداره
با دمش گردو میشکونه
احتمالا این نی بندری میزنه
کاش اونجا بودم یکم بندری می رقصیدم ....دریا دریا دریا عشق مو دریا .....

سلام بر جناب وفادار همیشه شاد

انشاالهه همیشه شاد باشی و به همه ی سازهای دنیا برقصی

خودش شکایتی نداشت شما به دستهاش نگاه کن ببین چقر زمخت و کار کرده ست اونوقت به دستهای شیخها هم نگاه کن حتی از دستهای من هم بهترو لطیف تره
دستهاش و چین چین صورتش شکایت داشت که بعد از یه عمر هنوز باید دنبال یه لقمه نون باشه که با نی زدن بدست بیاره
موفق باشید و پیروز

محزونی نامقی چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 08:20

پونه ی عزیز درودبر شما

خوبید انشاالله
چقدر لطیف وظریف وچقدر با محتوا ،واقعا این افراد هزاران راز نگفته دارند .یادم هست روزی خانمم با دوستان من وفرستادن پارک ملت که جای خوبی رو انتخاب کنم وهمه دور هم باشیم .پسرم کوچک بود ،رفتم وارد پارک شدم از دربیکه پایانه اتوبوسهای واحد ه. چند قدم جلوتر یک فضای الاچیق مانند بود ودیدم پیر مرد های خوش ذوق مشهدی جمعن وهریک گوشه ای از موسیقیرا اجرا میکنند من هم با آنها قاطی شدم بعد ازمدتی دیدم صدای خانمم میاد به به عجب جایی پیدا کردی، داری تاتر خیابونی اجرا میکنی.
آخه داشتم ترانه ی( موی سپید گلپا) رو میخوندم

بله کهنسالان را باید دریافت.
شعری از نی دارم اگر یافتم می درجم وگرنه خواهم سرود
ممنونم

سلام و درود بر شما استاد محزونی عزیز

ممنونم خدا رو شکر
انشاالله خوب باشید
خیلی هم عالی معلومه صدای خوبی هم دارید .
ممنون که اومدید و خوندید و نوشتید
موفق باشید و پیروز

خسرو دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 20:29 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . فرمودند یکی دو هفته از این فضا . . . برو کره جنوبی !!
. خب من هم پسر حرف گوش کنی هستم .
. حالا هم از کره کرجی . . برایت
. می نویسم . . باز هم ....... یک شاهکار دیگر .
. هم عسک . . هم دو بیتی مولانایی !!
. خب باید برگردم کره جنوبی . . وقتم تمام نشده
. روزگارت شاد و خرم باد

درود و سلام بر آقای فیضی عزیز استاد گرامی
ممنون که از کره جنوبی اومدید خوندید
سفرتون بسلامت انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد