من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"شهر کتاب "

Photo by:Pooneh.Shahi


شهر کتاب  ، شهری ست که در آن   تو سکوت می کنی و کتاب با تو حرف می زند .

گاهی حتی سوالهایی که فکرش را هم نکرده ای جوابش را می گیری .

گاهی مسافری می شوی در کشوری غریب ، گاهی  با قهرمان داستان گریه می کنی ، گاهی خنده ، گاهی  با قهرمان داستان زندانی می شوی  ، گاهی آزاد ، گاهی داستان قهرمانی ندارد و سرشار از آدمهایی ست شبیه خودت که نه قهرمانند ، نه ضد قهرمان .

شهر کتاب،  تو را بر می دارد و با خود به درون داستانها می کشد و سوار بر بال خیال و تصویر سازی قدم به قدم با کتاب زندگی می کنی .

#پونه_شاهی 

#شهر_کتاب_پرنیان

پ.ن: تصویر قسمتی از دیوار کتابفروشی پرنیان  واقع در بلوار فضل جنب پلیس +10 هستش که  نقاشی روی دیوار توسط دانشجویان  هنر کشیده شده 


 یک خبر هم براتون دارم مجموعه داستانهای کوتاهی که نوشتم در واقع اولین کتاب من به نام " درخونگاه" بالاخره چاپ شد


بزودی اطلاعات بیشتر رو در اختیارتون میذارم 

  

نظرات 7 + ارسال نظر
محزونی نامقی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 14:45

سلام دگر بار

ممنونم
مشهد آمدید حتما منو مطلع کنید
به امید دیدار
اگر تلفنمو ندارید تا ارسال کنم
سپاس

سلام و درود

بزرگوارید حتما یک هفته قبل خبر می دم
درود بر شما

مجید یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 08:54 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود بر پونه عزیز

کلام یک دوست به وسعت یک سلام می آید....

انشاله همیشه باشی همشهری خوبم



نور عکس کمه
فلاش میزدی بهتر بود

سلام و درود بر شما
ممنونم آرزوی سلامتی براتون دارم
عکس با گوشی گرفتم و کاتش کردم پیکسلا بزرگتر و نامشخص تر شده کیفیتش خوب نیست انشاالله دفعه بعد با دوربین میرم سراغش

محزونی نامقی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 08:28

پونه ی عزیز بسلامت باد
درود
خوش آمدی دگر بار به جمع جمیع یاران ودوستان

برای اون خبر اولی بسیار خشنود وخوشحال شدم آدرس میدم هر وقت اماده بود برایم پست کن، وجه آن نیز توسط دوستم دکتر استوار نامقی مدرس دانشگاه نیشابور تقدیم خواهد شد .یا بحساب واریز ویا هم مثل دولتمردان هاپولی ....

واما دوم متاسف شدم به سبب نابخردی آنی که شما را با حرکت وقیح خود دل آزرده کرد ه ،در این مواقع بهترین جواب بی اعتنائی است و فراموش کردن موجودی مثل اون شخص.

در پایان آرزوی سعادت وسلامت دارم برای شما واهل منزل

سلام و درود بر شما
ممنون از مهربانی و مهرتون
حتما در خدمتم هدیه می کنم بهتون آدرس بدید براتون ارسال میشه یا اگه خواستید چ در هفته های آتی یه برنامه معرفی کتاب در مشهد خواهیم داشت دعوتتون میکنم شما و همه ی دوستان عزیزی که مشهد باشند تشریف بیارید در خدمتتون خواهیم بود .
بله بعضی ها رنجی از ما کم نمیکنند فقط رنجی بر ما می افزایند متاسفانه
این پست خاکستری رو حذفش میکنم چون می خواستم دلیلش روشن باشه و خودش هم بفهمه چرا و همینقدر کافیه

علامرضا نصراللهی یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 02:09 http://ghn92.blogfa.com/

سلام پونه ی عزیز
ممنون که شعرهایم را می خوانی. شعرتان هم نشانه ی قریحه و احساس متعالی شماست.ما را از نقد و نظرهای ارزنده تان محروم نفرمایید.

سلام و درود بر شما
سروده هاتون زیباست براتون آرزوی موفقیت دارم

donya شنبه 16 دی 1396 ساعت 22:22 http://www.bloodorange94.blogfa.com






مرسی ممنونم
از مجا می دونستی من عاشق گلم

فرزانه شنبه 16 دی 1396 ساعت 14:53

یه نسخه امضا شده از درخونگاه برای من کنار بذار...


به به فرزانه جون به رو چشمم حتما عزیزم با کنال میل

فاطمه سادات شنبه 16 دی 1396 ساعت 13:33 http://shabhayesahel.blogfa.com

رشته هامون شبیه همه
من مدیریت میخونم
امروز هم امتحان اصول حسابداری داشتم
موفق باشید
یا علی. ..

سلام و درود
به به من حسابداری هستم منتهی اوایل عاشق رشته و کارم بودم حالا متاسفانه فراریم و متنفر از این رشته
موفق باشی و پیروز عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد