من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" نهنگها خودکشی کردند"

Photo by:Pooneh.Shahi


خبر دادند 

"نهنگها خودکشی کردند."

نهنگی نام سینا داشت 

نهنگی نام دیگر داشت 

ندیدیم  ما

فقط 

 گفتند:

" نهنگها خودکشی کردند ."

فقط دیدیم که 

دریا رنگ خون برداشت ...

#پونه_شاهی 

23 دی 96



نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 11:26 http://raghssayeha.blogfa.com

درود بیکران عالی بود.

سلام و درود و سپاس
خوش اومدید به وبلاگم

دنیا دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 12:58

درود سپاس ازحضورتون
زیبابینید

درود بر شما

دنیا دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 02:00 http://www.bloodorange94.blogfa.com

نهنگ ها ...
درود زیباوغم انگیز
دعوتیدگرامی

محزونی نامقی یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 09:26

پونه عزیز بسلامت باد

نهنگ ها را کشتند
هرکدام رانامی بود
وهر نام را تفسیری
کسی ندانست چرا؟
جز نگاهی که غروب
افق دریارا
سرخ میدید و شگفت

سپاس

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز
باز هم مثل همیشه عالی سرودیداحسنت
خدا باید به دادمون برسه
من که همش از خدا کمک میخوام
قلمتون مانا
موفق باشید و پیروز

مهربانو شنبه 23 دی 1396 ساعت 13:23 http://mehryad1793.blogfa.com

و نهنگ ها
از درختان سر سبز نا کجا آباد
ایستاده مردن را
چه خوب آموختند
و دیگر هیچ...
# مهربانو
سلام و درود پونه ی نازنینم
بسیار موجز و کوتاه و زیبا سرودی و درود بر نهنگ جوانمان که سینا نام داشت،تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل

سلام و درود بر بانوی مهربانیها مهربانوی عزیز دل
چه سروده ی زیبایی ممنونم قلمتون مانا دلتون سبز و تنتون سالم و لبتون خندون باد آمین

سینا و سیناهای زیادی هستند که می میرند و چون معروف نیستند صداشون بجائی نمی رسه و خونشون گردن کسی رو نمیگیره ...
من همه دردم درمانم کجاست ؟؟؟؟

موفق باشی و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد