من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

فراخوان اولین جشنواره عصر داستان نیشابور.

فراخوان  اولین جشنواره عصر داستان نیشابور.


عصر داستان نیشابور در نظر دارد جشنواره ای را در دو بخش آزادو موضوعی برگزار کند.

جشنواره در دو بخش آثار نویسندگان را پذیرا می باشد.

محوریت موضوعی « آب و کمبود این عنصر است»

و در بخش دیگر موضوع آزاد است .

در بخش آزاد سه داستان از بین آثار ارسالی توسط داوران انتخاب می شوند.

در بخش موضوعی هم فقط یک اثر انتخاب می شود.

شرایط شرکت در مسابقه .

1)این مسابقه محدودیت جغرافیایی ندارد و از تمام ایران می توانند داستان ارسال کنند.

2) هر نویسنده فقط یک اثر را می تواند ارسال کند 

3) تمام داستان ها به آدرس Najafee1346@gmail ارسال شود.

4)نام و نام خانوادگی نویسنده ، نام داستان ، شماره تلفن در صفحه ای جداگانه همراه با داستان ارسال شود.

5) حتما داستان ها ویرایش شود.

6)داستان های ارسالی محدودیت کلمه ندارندفقط معیار داستان کوتاه رعایت شودو بیشتر از پنج هزار کلمه نشود.

7)مهلت ارسال داستان فقط تا پایان 29 اسفندماه 1396 

زمان و مکان اختتامیه متعاقبا اعلام می گردد.

در این مسابقه فقط از دو داور نیشابوری استفاده خواهد شد که نامشان بعدا اعلام خواهد شد.

همراه با جوایز نفیس و لوح تقدیر.

دبیرهای اجرایی جشنواره:

امید شمسایی

زهره احمدیان 

نظرات 1 + ارسال نظر
رویـــــROYAـــا یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 00:08 http://mynicedream.mihanblog.com

عرض سلام و درود بر شما

سلام و درود و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد