من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" گم شدن مثل کودکان"

photo by me


گاهی باید خود را گم کرد


مثل کودکی در وسط بازی...


نظرات 3 + ارسال نظر
رویـــــROYAـــا چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 12:44 http://mynicedream.mihanblog.com

کودکی ها وفکر در موردش حس قشنگی به
انسان میده

خاطرات کودکی برنگردد دریغا ...

آسمان احساس شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 16:12 http://EHSAS-Mr.blogfa.com

سلام و عرض ادب
دعوتید با افتخار

سلام و درود
خوش اومدید
چشم

محزونی نامقی سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 12:56

سلام

گاه باید خود را زندانی آینه کرد
دور از چشم مردم !!


بر قرار باشید

سلام و درود بر شما
بسیار عالی

موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد