من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"ترس از دست دادن"

  • Photo by @pooneh.shahi 
    ترس از دست دادن
    ____________
    بچه که بودیم وقتی دم عید برامون کفش می گرفتن تا چند شب با کفش تو بغل می خوابیدیم .بهترین اتفاق زندگیمون خرید کفش و لباس نو بود . چقدر ساده خوشحال می شدیم .
    اگه خوابمون می برد و توی خواب مامانمون کفشا رو از بغلمون می کشید از خواب می پریدیم و تا ساعتها گریه می کردیم .می ترسیدیم از دست بدیم درست همون لحظه ای که خواب بودیم و رویا می دیدیم تمرین ترس از دست دادن داشتیم . این آغاز ترسهامون برای از دست دادن های بزرگتری در آینده بود .
    کفشها نماد تمام آرزوها و عشقهای ما بود آرزوها و عشقهای کودکانه که همراه با ما بزرگ شدند .کفشها جاشونو به آدمها دادند ،با این تفاوت که آدمها رو نمی شد همه جا با خود برد و یا شبها محکم بغلشون کرد که کسی از دستت نگیره تا راحت تَر بخوابی وآروم ترباشی.
    راستش چیزی که تمام عمر نفهمیدیم همینه ؛ اگه چیزی قرار نیست برای تو باشه و برای تو بمونه بهتره رهاش کنی . تو بچگی کفشها واقعا برای ما بود .مامانمون که از بین دستامون می کشید تا سرجاش بذاره بخاطر این بود که مطمئن بود اون فقط متعلق به ماست و با گذاشتن تو جا کفشی راحت تَر می خوابیدیم .
    ولی متاسفانه از همون اول اول. همون بچگی ترس از دست دادن داشتیم .
    بچه که بودیم کفشها رو از دست ندادیم ولی وقتی بزرگتر شدیم شاهد از دست دادنهای زیادی شدیم .اونم چیزهایی رو که مطمئن بودیم صاحبشونیم.

    #آرنیکا_نوه ی_خواهرم
نظرات 2 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 09:48 http://mynicedream.mihanblig.com

سلام و عرض ادب
فرارسیدن بهار طبیعت بر شما مبارک .....

سلام و درود و عرض ادب
هر رزوتون نوروز
نوروزتون پیروز

با آرزوی رسیدن به تمامی خواسته هاتون و سال 97 سال خوبی برای شما باشه آمین

محزونی نامقی یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 08:39

سلام پونه عزیز
تبریک امسال را خدمت بانو رویا ارسال کردم .
شعار امسالم اینه:
عاشقان قلب وسینه هاتان شاد
می رسد لحظه ی خوش میعاد
عهد بندید به عشق ، نوروز است
سال نو بر شما مبارک باد

پیشاپیش تبریک سال نو را پذیرا باشید
برایتان همواره خوبترین ها را آرزو مندم.

واما راجع به از دست دادن درست می فرمائید، چند روز پیش خانمم گفت سیدحافظ گفته مامان من بعضی وقتا دلم میگیره ، مادرش میگه چرا پسرم ، اون میگه بعضی وقتا می ترسم از افراد خانه کسی را از دست بدم ...

البته یادمه خودم در این سن یک وهمی اینگونه داشتم وگویا طبیعیست . بشرطی که ماندگار نشه..

در پناه حضرت دوست موفق باشید

سلام و درود بر شما استاد محزونی عزیز
در چند قدمی بهاریم و در آستانه ی نزدیک شدن به تحویل سال نو هستیم
امیدوارم از همین لحظه تمام لحظات شما و خانواده ی محترمتون پر از خیر و برکت و شادی و سلامتی باشه و پیشا پیش سال نو رو تبریک عرض می کنم

درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد