من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

«نتیجه مسابقه جشنواره ادبی کشوری داستان کوتاه عصر داستان نیشابور»

نظرات 7 + ارسال نظر
ملاحت دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 18:39 http://berangebaran13.blogfa.com

تبریک وتحسین برای این درخشش و آرزوی پیروزیهای بیشتر

ممنونم عزیز دلی مرسی گلم

ستاره 1 یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 18:29 http://ghorbanpoor57.blogfa.com/

محزونی نامقی دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 08:32

سلام پونه خانم
چی شده سر به وب نمی زنی مشکلی که نیست انشاالله

خبری چیزی ؟؟؟

امیدوارم روزگار بر وفق مراد باشه

سلام و درود بر شما

انشاالله بعد از تیر ماه میام
ممنونم از مهر بی پایانتون
زنده باشید و موفق و پیروز
درود درود درود

محزونی نامقی چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 11:47

سلام بر پونه عزیز
حالتون چطوره پیام دادم خبری نشد
مثل اینکه زیاد درگیر مشغله هائید
خیر ه انشاالله

سلام به استاد عزیز دل
متاسفانه کارها خیلی زیاد شده درگیرم تا آخر تیر زیاد فرصت ندارم بیام وبلاگ
درود بر شما و سپاس از مهربونیتون

عشاق دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 22:45 http://www.oruj1.blogfa.com

سلام ودرود فراوان
زن مظهر عشق ومهر وصفا و وترنم بخش آهنگ زندگی گراما بخش خونه ها رونق سفرها پرورش دهنده سلول های اصلی اجتماع وبالاخره حضورش آرامبخش کشتی زندگیست

سلام و درود بر شما
خوش اومدید
ممنون از نظر زیبای شما

محزونی نامقی شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 09:11

سلام
چطورید ؟
در این مسابقه شما هم اثری داشتید یا نه.

در این برهه از زمان فک کنم اغلب تمایل به خوانش داستانک دارند تا رمان وداستانها دنباله دار.

مانا باشید وپدرام

سلام و درود بر شما استاد
خوبید انشاالله ؟
بله داستان « جزیره ای بنام زن » جزو 5 اثر برگزیده مسابقه ی داستان کشوری شد و تقدیر شدم

غلامرضا نصراللهی جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 22:55 http://www.ghn92.blogfa.com/

سلام
به روز هستیم و منتظر نگاه مهربان شما

سلام و درود این روزها خیلی گرفتارم
چشم حتما خواهم آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد