من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

« من یه پرنده ام»

Photo by @pooneh.shahi


 

پرنده بودن خیلی خوبه ،  برای سفر نه بلیط هواپیما می خواد نه  پاسپورت نه ویزا .

هر وقت دلت از جایی گرفت دمتو می ذاری رو‌کولت بالاتو باز می کنی ‌‌اوج می گیری .

دیدید  آدمی رو که به آسمون نگاه می کنه چقدر بلند پروازه  و‌ذهنش بازه و موفقه؟ 

حالا تصور کن این آدم‌خودش پرنده باشه.

تو حال ‌ و هوای این روزا اگه همه‌مون‌پرنده بودیم یا پرنده می شدیم خیلی خوب بود.

اینکه وقتی جایی باشی که نه هوا باشه نه آب نه اجازه ی حرف زدن داشته باشی ؛ 

پس بهتره که پرنده باشی و بپری و از هوای مسموم بری جایی که هوای پاک داشته باشه.


#پونه_شاهی 

#من_یه_پرنده ام


نظرات 14 + ارسال نظر
مجیدوفادار شنبه 7 مهر 1397 ساعت 09:48 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مجدد
اینقدر نگرانت بودم
قابل ندونستی بیای یه علیکی بگی

سلام و درود

ببخشید من وقت کم میارم هم مشغول نوشتن هستم هم ترجمه و هم در انجمن های ادبی شهرمون شرکت می کنم و طب روز مواردی که اونا اعلام کردند رو باید بخونم و نقد و بررسی کنم برای همین فرصتی نمیشه بیام
از اینه نگرانتون کردم عذر خواهم

همیشه شاد و تندرست و موفق باشید

محزونی نامقی دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 08:13

سلام

تاکی میخواهید در حال پرواز باشید ؟؟

یکدفعه پر گشودید برفراز آسمانها ، برای استراحت هم که شده سری به زمینیها بزنید.
میدانم این روزها مشکلات افزون بر علتهاست ، امیدوارم شما مشکلی نداشته باشید.

ارادتمند:

سلام و درود بر استاد گرامی

امیدوارم حالتون خوب باشه .راستش از طرح وبلاگم راضی نیستم اذیتم می کنه یه سایت دو سال پیش برام طراحی شده ولی هنوز دوست گراتقدری که طراحی کرده نحوه ی استفاده شو بهم یاد نداده و همینطور الکی باقی مونده امیدوارم درست بشه و آدرس جدید بدم بهتون .
خدا رو شکر ما هم مثل تمام مردم عادی ایران در تب و تاب اخبار روزیم و هم یک مقدار درگیر کسالت مادرجان که پوکی استخوان شدید دارند و گاهی خیلی اذیت می شن.
باور بفرمائید با وجودی که کمتر میام وبلاگ ولی به یاد تک تک دوستان وبلاگیم هستم حتی اون دوستانی که فراموشم کردند . دعای خیر من بدرقه ی راه همه ی شما دوستان عزیز و مهربانم هست .
چشم سعی می کنم با مطالب جدید در خدمتتون باشم

ممنونم بابت محبتتون
موفق باشید و پیروز

مجیدوفادار یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 14:46

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داری بی فایده است زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آن ها نیست.

سلام پونه
مادر بهتره
نگرانم

سلام و درود جناب وفادار
ممنونم از مهر بونیتون
ببخشید چون بیشتر پیام هاتون احوالپرسی بود یکی شو تایید کردم
خدا روشکر بد نیست هر چند هنوزم کسالت داره ولی خوب کاریش نمی شه کرد به قول خود مادرجان : پیری بد دردیه
مرسی منو ببخشید که با عث نگرانیتون شدم
امیدوارم شما و خانواده ی محترم هم خوب باشید

محزونی نامقی دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 08:12

سلام چطورید؟
شماهم مثل من کم کارید
بعضی ها توهر پستی صدتا نظر میذارن ولی من به یکی بسنده میکنم.

روزگاران خوش

سلام و درود بر شما استاد
بله بیشتر تمرکز روی نوشتن داستان و خوندن داستان دارم
خوب حالا بماند که در گیر زندگی و کشمکش های اونم هستیم

ممنونم از لطف و محبتتون

مجید وفادار یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 14:47 http://vafadarfaz.blogfa.com/

هر صبح
از سقف خیالم، آرام آرام میایی
و می خندی
آنگاه
حس میکنم
زندگی زیباست


سلام بر پونه عزیز
دوست خوب و همشهری مهربانم
کجایی نگرانتم
شرکت ورشکست کرد بلاخره؟

سلام و درود بر شما

سپاس از لطفتون کمی درگیر بودم کسالت مادر و شلوغی کار و کلاس
ممنونم از احوالپرسی
امیدوارم شما و خانواده ی محترم هم خوب باشید

سپاس و درود
موفق باشید و سربلند

آسمان احساس شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 16:32 http://EHSAS-Mr.blogfa.com

من اگر لب بگشایم ز سکوت...
همگان میشکنند...

سلام
ممنونم از حضور زیبای شما
با یک پست جدید منتظر نظر و نقد شما هستم [گل]

سلام و درود برشما

چشم

موفق باشید و پیروز

محمد ب پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 21:12

سلام بانو ممنون که به من سر میزنید من عمیقا لذت مبرم با نوشته هاتون

سلام و درود بر شما ممنونم سپاس از لطفتون خوشحالم که مورد توجه تون قرار گرفته

مجید وفادار چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 14:59

میلاد با سعادت امام مهربانی ها ، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه والثناء) را تبریک می گویم
سلام خوبی

سلام و درود و سپاس

این میلاد فرخنده رو خدمت شما و همه ی دوستان عزیز تبریک عرض می کنم

آسمان احساس یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 12:51 http://EHSAS-Mr.blogfa.com

ممنونم از حضور قشنگت عزیزم

مجید وفادار شنبه 30 تیر 1397 ساعت 12:26 http://vafadarfaz.blogfa.com/

در جهان گشتم گل بیخار نیست
هر کجا یاریست بی اغیار نیست
بهر مجنون استراحت تهمت است
در بیابان سایه دیوار نیست
آدمی با عقل و دانش آدم است
شخصیت با جامه و دستار نیست
شش جهت پر باشد از صنع خدا
دیدهء ما قابل دیدار نیست


درود بر پونه دوست خوبم
و استاد محزونی عزیز

خدایی خدا ما همشهری های خوب رو واسه هم نگه داره
خار چشم دشمنان اسلام باشیم

سلام و درود بر شما

صبحتون بخیر و نیکی

ممنون از شعر زیبایی که ارسال کردید

زنده باشید و برقرار

آسمان احساس چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 16:46 http://EHSAS-Mr.blogfa.com

سلام
بایک پست جدید منتظر نظر و نقد شما هستم [گل]

سلام و درود بر شما
خوش اومدید
چشم حتما خواهم اومد
موفق باشید و سلامت و پایدار و شاد

محزونی نامقی چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 07:21

سلام
خوشحالم هستید.
بقول مجید (که سلام بر او) اتفاقا منهم دقیقا تا دیدم شروع کردم به خوندن آواز ایرج(خواجه امیری پدر احسان)من یه پندم آرزو دارم تو باغم باشی.

واما کاملا با شما موافقم.
واقعا پرواز زیباست ویکی از شگفتی ها وبزرگی های عالم هستی، پرواز و راز پرواز و فلسفه ی پرواز است.
چه میشه کرد با سوخت وساخت !!
به وب بنده سر زده بودید ممنونم.

پایدار باشید

سلام و درود بر شما

ممنونم من هم از اینکه در وبلاگ شما و دوستان عزیزم رو دارم واقعا خوشحالم و شاکر درگاه خدای منان
مرسی از این همه محبت و هم دلی

بله واقعا پرواز زیباست

مرسی که هستید
موفق و پیروز و سلامت و پایدار باشید
درودتان باد

کامران یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 15:37

سلام
پرنده
بودن هم گرفتاری خودشا داره
باید پرنده بود فهمید
موجوداد همه کم وزیاد دارند

سربزن وب شاعرانه منو

http://1201207080575.blogfa.com/

سلام و درود
خوش اومدید

می دونید پرنده ها نگاهشون به آسمونه همیشه و سرشون بالاست و همیشه تو فکر پروازند گاهی برای غذا خوردن مجبورندبیان پایین . آدم عمرش کوتاه باشه ولی همیشه در حال پروازش باشه بهتر از عمر طولانی که همیشه روی زمین باشه البته این اعتقاد من هستش

مجیدوفادار یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 14:53 http://http:/vafadarfaz.blogfa.com

یاد ترانه من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی

سلام بر پونه شاهی عزیز دوست و همشهری خوبم
ممنون که یادی از ما کردین
دلمون واستون تنگ شده بود که شما پیشقدم شدید
همیشه خوش ذوق و مثل پرنده ها آزاد باشی

سلام و درود بر شما

لطف دارید امیدوارم همیشه موفق و موید وپیروز باشید و تنتون سالم و لبتون خندون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد