من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

«قوانین معکوس»

Photo by @pooneh.shahi 
اگر یک روز بیدار شوید و ببینید قوانین جاری سرزمین مان بر عکس شده چه عکس العملی خواهید داشت ؟
مثلا” دیه ی زن دو برابر مرد شده باشد . یا مثلا”سهم الارث زن دو برابر مرد باشد. یا اینکه مردها موظف باشند حجاب بگذارند و رعایت کنند و زن ها مبرا از آن . یا مثلا اکثر قاضی های سرزمین مان زنان باشند و بیشتر قوانین زنانه وضع کنند . یا اینکه رئیس جمهور مملکت مان یک زن بشود . برای ما که صد سال از دنیا عقبیم این قوانین خنده دار است ولی کمی به کشور های دورتر نگاه کنید.
ما را ، شما را، این ها را ، چه می شود ؟!
#پونه_شاهی
#در_کوچه_باغ های _نیشابور_بوژان
#سیب_گرافی


نظرات 3 + ارسال نظر
مجیدوفادار پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 12:25 http://vafadarfaz.blogfa.com/

زنـــدگـــی .....
هــمـچــون بــادکنـکــی اســت ،
در دستـــان کــودکـــی کــــه ،
همـــیشـــه تـــرس از تــرکیـــدن آن ؛
لــذت داشتــن آن را از بیــن میبــرد...!
......................
امروزتون سرشار ازشادی

سلام و درود بر شما
زندگی برای ایران و ایرانی و کلا خاورمیانه ها سخته
به امید روزهای بهتر

Baran چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 17:06 http://haftaflakblue.blogsky.com

سلام و عرض ارادت پونه بانو جان

سلام باران جان
خوش اومدی عزیزم مرسی که هستی

مهربانو چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 10:58

سلام و احترام پونه جان
در این صورت بسی لذت خواهم برد.مخصوصا از حجاب آقایون

سلام به روی ماهت ماه بانوی عزیز دلم

واقعا امیدوارم حجاب رو برای آقایون اجباری کنند برای مسئولین و نماینده هامون چادر هم اجباری باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد