من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"سفر"


از تو

می روم


و


به تو


می رسم


باز در هر سفر


حتی در


نبود تو


هم


به تو می رسم ...


"پونه شاهی "


16 آبان 94


پی نوشت : تصویر هم کار خودمه :)

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 23 آبان 1394 ساعت 14:49

عالی!
هم شعر و هم عکس

مرسی مرسی

آسنا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 17:22

سلام عزیزم
اسممو دیگه فارسی نوشتم
صدای قدم هایت
روی پله ها
وقت امدنت به خانه
این است
اهنگ زندگی من

به به اسم تو به هر زبانی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد