من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"نشانی"



در آن سوی غروب 


پشت بغض زمین 


زنی در انتظار توست 


می ترسد گم کرده باشی  اش 


در ازدحام  روزمره گی های دنیا 


کاش گفته بود که " دوست  می دارمت "


تا اسم رمزی می شد برای روزهای  آلزایمر زمین 


به  یاد داشته باش در آن سوی  غروب 


پشت بغض زمین 


زنی  در انتظار توست ...




"پونه شاهی"



18 _آبان_94





نظرات 2 + ارسال نظر
آسنا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 14:39

عزیزمییییی

خودت عزیزمیییییی

آسنا جمعه 22 آبان 1394 ساعت 15:28

و چه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “دوستت دارم”
چقد دوستت دارم…!

دوستت دارم که احساس تو هم همچو من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد