من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"آتش بس"


می آیی و آتش بس می شود


در آغوش تو


هر چه جنگ در دنیاست


آتش بس می شود...


"پونه شاهی"


22 آبان  94


نظرات 3 + ارسال نظر
مجیدوفا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 15:49 http://vafadarfaz.blogfa.com/

راستی از اینکه نشناخته و نادیده مرا در لیست پیوندهای خود جا دادید بسیار خجل زده و شرمنده شدم امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم

ضمنا داخل پروفایلتون همه چی رو توضیح دادی اما فضول شدم بدونم اسم شهرتون کجاست

ضمناتر اینکه عکس مطلب اتش بس و بسم الله خیلی زیباست

مطالبتون بی ضرر و خدا پسندانه بود و هم نظام پسندانه ما هم که دنبال دردسر نیستیم خودمان یک پا دردسریم همین کافی ست برای تمام دنیا و آخرتمان برای همین ادتان کردم که مجبور نباشم هی لینک آدرستان را کپی کنم و وارد وب تان بشوم چون موجبات زحمت فراوان بنده است ولی با اضافه شدن به پیوندها از صفحه خودم مستقیم وارد وب شما شوم .
و من الله التوفیق

اسنا دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 20:18

اوهوم دلم دل نیست

آسنا یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 16:38

حقیقتش اینه که حواسم اینجا نیست !
راستش اصلا اینجا نیست …
می‌بینم، می‌شنوم، بو می‌کشم و چیزهای دیگه …
همون حرکاتِ معمولی رو می کنم …
ولی دلم یه جای دیگه ست …
دلم اصلا اینجا نیست .!

به گمونم دل تو جای دیگه ست
دل تو جای یه رسوای دیگه ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد