من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"به تو بستگی دارد"


حال من 


به 


حال تو 


بستگی دارد


با تو بیدار می شوم 


 با تو بیمار می شوم


با تو مست مست


با تو هوشیار می شوم


می بینی


حال من چه قدر 


به حال تو بستگی دارد...



"پونه شاهی "


22 آبان 94

نظرات 5 + ارسال نظر
آسنا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 11:50

میشوم بیدارومیبینم کنارم خفته ای
میشوم بیدارومیبینم که خوابی بودوبس

مهاجر

به به به به

اسنا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 10:07

بس که دلتنگم اگر گریه کنم می گویند
قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد

عشق رازی ست که تنها به خدا باید گفت
چه سخن ها که خدا با من تنها دارد

#فاضل_نظری
h

عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست...

آسنا دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 20:36

ههههههه فدای تو صدام کنی باسرعت نورمیام
اوه اوه مراعات کن اینجا خوبیم مثلا خخخخخ

ای بفدای مهر تو

اسنا دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 20:17

حال من و تو
حال عقربه های ساعتی است
که مدام از پی هم می دوند
تا شاید
مگر معجزه ای شود و ساعتی یکبار
یکدگر را در آغوش کشند
هرچند برای لحظه ای
لحظه ای هرچند کوتاه
اما فراموش نشدنی
از همان لحظه ها
که نمی توان از کنارشان گذشت
به همین سادگی ها
.
دویدن و نرسیدن
سهم من بود و تو بود و آن دو عقربه
.
کاش یا عشق عقربه ها جور دیگری بود
یا عشق من و تو
و یا این سرنوشت لعنتی
که کسی برای نوشتنش سوالی از من و تو نکرد
.
اینگونه یا ساعت از حرکت باز می ایستاد
یا این روزگار لعنتی
و یا این تکاپوی رسیدن را
شیرینی وصل پایان می داد ..



"عادل دانتیسم"

سلااااام من اومدم دوست جونم.لطف داری عزیزم خودت مهربون ترینی
اقا خسرو من اومدم وب نظرگذاشتم اگه منظورتون ادرس وبم بود من وب ندارم ایمیلم ضروری نبود نذاشتم
وبتون وب قشنگیه اقا خسرو

باز موتو آتیش زدن خوش اومدی ... خودت جوابمو میدونی ... خواستم آبرو داری کنم ...بگن چقد مودب و مهربونم فدای تو

خسرو دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 18:01

. درود . عالی بود . قالب قشنگ قشنگت مبارک
. مانند دوستان خوبت قشنگه . . مقصودم خودم
. نبودم !! . . این [ آسنا ] دوست شما به
. وب من آمده و یادش رفته آدرس بگذارد
. خدا کند این نظر را بخواند و بیاید
. و اما چرا خودت به وب دیگران نمیروی و آنان
. را به وبت دعوت نمی کنی . . به این طریق
. سرگرمی خوبی خواهید داشت . موفق باشید .

بابت نظراتتون ممنونم
آسنا مهربونترین دختریه که دیدم ...هر چند همه ی دوستای من خوب عالی و مهربونند
که این هم خودش نعمت بزرگیه و خدا رو بخاطرش شاکرم ......من برای خلوت و دلم می نویسم نه برای سرگرمی ...خودتون می دونید که برای سرگرمی خیلی راه ها هست که من خیلیا شو دوست ندارم ...سرگرمی من کوه ... خوندن کتاب ...نوشتن ... و بردن مادرم برای دور زدنه ...و گاهی دیدن دوستام ...همین و بس ...
ضمنا" برای قالب وبلاگم کلی تو اینترنت سرچ زدم و از رو قالبهای قبلی اینو انتخاب کردم ...من زیاد وارد نیستم باید کم کم با آزمون و خطا یاد بگیرم که یه چیزایی رو تغییر بدم

موفق باشید و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد