من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"ته می کشد دنیا"



   آوار


   شده است در من


  ته مانده های زن


  ته می کشد دنیا

 

  ته دیگ می بندد


   یک لشکر از ماتم


  خط می کشد قرمز


   قانون _ مردانه


   محدودیت یعنی :

 

   یک زن کمی تنها


   یک زن کمی عاشق

 

   سنگسار یک دنیا


  ته می کشد در من

 

   ته مانده های زن ...

 

   پونه شاهی


   20___اسفند ____92 

نظرات 3 + ارسال نظر
آسنا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 12:38

اجی اون شعری که یه سال تولدم سروده بودی داری میخوامش؟هرچی تو سیستمم سرچ کردم نیست اعصابم خرده

نه عزیزم ویندوز عوض کردم پاک شده

خسرو شنبه 30 آبان 1394 ساعت 18:00 http://khane8tom.blogsky.com

. با بهترین درودهایم . حال دل من خواهی در گفته من بین / که این سوز سخن از دل غم دیده گواهیست .
. بانوی شعرهای ناب . آمدی و من دانستم
. تنهایی یک واژه دروغ است . . با تو به سر
. صد چشمه زلال رفتیم . . دستانم را محکم گرفتی
. آموختی چگونه از صخره های بلند چونان آبشار
. زلال بر سنگ ها مهربانانه آغوش بگشایم . .
. تا پای یک چشمه ی پر آب و زلال .
. نمیدانم چه نوشتم !!!! . . یک بداهه بود .
. تقدیم تو نازنین

درود بر شما ...درود ...درود...درود
من که شاعر نیستم ...من همان قاصدکی در دل باد ...دل پریشان نسیمی در عالم و خاک ...

آسنا شنبه 30 آبان 1394 ساعت 17:39

زیبااما غمگین مثل دل من امشب

غم تو چاره کاری نکند ...تو دعا کن که خدا چاره کند ......دلت بی غم باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد