من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"اگه عاشق نباشی "


اگه عاشق نباشی 

تو  

دلت از غصه میمیره 

دلت 

نازکتر از گل میشه

 جون میده 

و 

میمیره 



"پونه شاهی "


+ تصویر ثبتی  از شمعدونی گلخونه ی شرکت 

نظرات 8 + ارسال نظر
هیچ کس سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 11:43 http://toghyanesokoot.blogfa.com/

خیلی قشنگ بود

مرسی مرسی قشنگ خوانش شماست

مرضیه دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 22:36

دنیایم پر از تضاد است
اگه تنها باشی و نباشی
بی صدا هق هق کنی در دل شب
میفهمی بدی نبودن در حین بودن را

به به به به عالی مرضیه جوون گلم
بی صدا هق هق کنی من را
که من دوریم و نزدیکیم
و لی تا لحظه ی آخر
رفیقیم ما؛ رفیقیم ما ؛ رفیقیم ...

خسرو شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 19:15

. درود . نازنین . . خوشحالم که هر چه می نویسی
. منبع را هم ذکر می کنی . اما . . . شعر زنده یاد
. دکتر امین پور را در قسمت هایی . . اشتباه نوشته ای
. و البته شاید من اشتباه کرده باشم !!!!!!!!!!!!!! .
. یک بار دیگر نظری کن . . موفق باشی .

سلام و درود
به به ؛ به به ...بالاخره پیدا شدید جناب خسرو
خوش آمدید ... راستش من تو اینترنت سرچ زدم از یه سایت گرفتم گذاشتم تنها چیزی که از شعر یادم بود گاهی نمی شود که نمی شود بود
مرسی ممنونم از توجهتون

مهربانو شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 08:39

سلام و درود بر دوست اندیشمندم
شعر زیبایی را سرودید و به واقع خاصیت عشق زندگی بخشیدنست هرچقدر هم که بر سر این راه مصائب و مشکلات زیادی قرار داشته باشد.شاعر میفرماید:
در ره منزل لیلی چه خطرهاست در آن
شرط اول قدم آنست که مجنون باشی
بنابرین اگر عشقی در کار نباشد زندگی بی معناست و عاشقی و مجنون بودن حلاوتی ندارد
زندگیتان سرشار از عشق پونه بانو

سلام مهربانوی عزیز
ممنونم از اینکه خوندید و خوشتون اومد خیلی خوشحالم
متاسفانه این روزها نه عشقها عشق واقعیه نه دوست داشتنها
وقتی عشق بین والدین مون که قدیمی ترند رو می بینیم و با عشقهای جوانان امروزی مقایسه میکنیم حس می کنیم چقد جای عشق بین روابط انسانها خالیه

مهربانو شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 08:35

گاهی نه آشنا درد را می فهمد .!!!
نه حتی صمیمی ترین دوست .!!!
گاهی باید تنهایی ، درد را فهمید .!!!
تنهایی ، خلوت کرد .!!!
تنهایی ، آرام شد .!!!
و‌تنها خدا می داند .!!!
چه می گذرد در دلت .!!!!!

گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود
گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود
گاهی بساط عیش خودش جور می شود
گاهی دگر، تهیه بدستور می شود
گه جور می شود خود آن بی مقدمه
گه با دو صد مقدمه ناجور می شود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای گدایی و بخت باتویار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شود…
گاهی برای خنده دلم تنگ می شود
گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود
گاهی تمام آبی این آسمان ما
یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود
گاهی نفس به تیزی شمشیرمی شود
ازهرچه زندگیست دلت سیرمی شود
گویی به خواب بود جوانی‌ مان گذشت
گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود
کاری ندارم کجایی چه می کنی
بی عشق سرمکن که دلت پیرمی شود
قیصر امین پور

کیارش جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 18:35 http://kh3sa.blogfa.com/

درود بر خانم شاعر
عشقﻋﻤﯿﻖﺗﺮﯾﻦ ﺣﺲِ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ
ﺍﯾﻦﮐﻪ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﺍﯾﻦﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﯽ ،
ﺳﻬﻢ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻭُ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﯾﻦﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻫﻤﻪ ﻭﺟﻮﺩِ ﻋﺸﻘﺖ ، ﺣﺘﺎ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝِ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﺴﺖ ﻧﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲِ ﺩﯾﮕﺮ...
ﻫﻤﯿﻦﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﯽ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺰﺭﮔﯽ ،
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﺖ ﺗﻨﮓمیشه ،
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﯾﻦ ﺗﻌﻬﺪ ﺍﻣﻀﺎﺀ ﺑﺸﻮﺩ ﺗﻮﯼ ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﮐﺎﻏﺬﺑ ﯾﺎ ﻧﺸﻮﺩ
ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻏﺬ ﭘﺎﺭﻩﻫﺎ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺯﯾﺎﺩ ﺍﻣﻀﺎﺀ ﺷﺪﻧﺪ ﻭﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﻧﻤﺎﻧﺪﻧﺪ
ﻋﺸﻖ ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﺪ
اصلش ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪﺍﯼ ﺳﻨﺪ ﺧﻮﺭﺩﻩ
ﺗﻮﯼ ﺩﻝِ عاشق و معشوق
ﺩﺭﺳﺖ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﻭﺟﻮﺩﺵ
ﺟﺎﯾﯽ ﻭﺳﻂ ﻗﻠﺐِ عاشق و معشوق

درود بر شما
سپاس از اظهار نظرتون ممنونم

اسنا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 13:43

توان گفتن آن راز جاودانی نیست
تصوری هم از آن باغ ارغوانی نیست

پراز هراس و امیدم که هیچ حادثه ای
شبیه آمدن عشق ناگهانی نیست

زدست عشق به جز خیر بر نمی آید
وگرنه پاسخ دشنام، مهربانی نیست

درختها به من آموختند فاصله ای
میان عشق زمینی و آسمانی نیست

به روی آینه ی پر غبار من بنویس
بدون عشق جهان جای زندگانی نیست

این نیز بگذرد ...

کیارش چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 23:52 http://kh3sa.blogfa.com/

درود و سپاس خانم شاعر زیبا بود
======================
مهم نیست در عشق به وصال برسی
مهم این است که لیاقت تجربه کردن
یک عشق پاک را داشته باشی.

سلام و درود جناب کیارش
سپاس از اینکه وقت گذاشتید و خوندید
موفق باشید و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد