من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"دود سیگار"


کاش ______________________می شد 


_________سیگار های ____________من 

 خاطرات ______ تو _________را _____________دود می کرد..............


"پونه شاهی "

13  اسفند 94

+ با  توجه به پیشنهاد جناب خسرو  این پست ویرایش شد سپاس از این دوست بزرگوار

نظرات 7 + ارسال نظر
هیچ کس جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 20:25 http://toghyanesokoot.blogfa.com/

سلام پونه جان
آفرین عالی بود
ممنون از لطفتون نسبت به من دوست خوبم

سلام و درود
ممنونم درود بر شما
راستی من نمی تونم تو وبلاگ شما نظر بذارم قسمت کدهای امنیتیش بسته است و نظر ارسال نمیشه ...عرض کردم تا یه وقت فکر نکنید بهتون سر نزدم

مهربانو شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 11:07

ای کاش و دیگر هیچ....
سپاس از این شعر زیبایت نازنینم

من جور دیگه ای نوشته بودم در واقع باید این نوشته رو به اسم آقای خسرو خان خوان هشتم بزنم با پیشنهاد ایشون تغییر دادمش (دزدیدمش ) البته خودشون فرمودند اینجوری بنویس با سپاس از ایشون وشما عزیز بزرگوار باید می گفتم ...این وجدان لعنتی به هیچ دردی نمی خوره باور کنید فقط بلده ضایع کنه آدمو

مهربانو شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 11:05

از مجموعه ی :دری به خانه ی خورشید

دوام باغچه


هوا کبود شد، این ابتدای باران است
دلا دوباره شب دلگشای باران است
نگاه تا خلاء وهم میکشاندمان
مرا به کوچه ببر، این صدای باران است
اگرچه سینه من شوره زار تنهایی است
ولی نگاه ترم آشنای باران است
دلم گرفته از این سقف های بی روزن
که عشق رهگذر کوچه های باران است
بیا دوباره نگیریم چتر فاصله را
که روی شانهی گل، جای پای باران است
نزول آب حضور دوباره برگ است
دوام باغچه در های های باران است

دلم برای روزهای خوش زندگی تنگ شده است

دستم را بگیر و به من بگو

چگونه در گرگ و میشِ

این روزگارِ پر بالا و پایینِ همیشه خاکستری

هنوز می توانم بخندم؟








" نیکی فیروزکوهی"

+ سلام و درود بر بانوی مهروماه مهربانوی عزیز این مجموعه اثر شماست بانو؟(دری به خانه ی خورشید )

آسنا شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 10:38

سلام پونه جون
شعرت بوی دود میده واای هههه
هنوزم مسافرتم جات خالی

سلام آسنای عزیز و مهربون
دود از کنده بلند میشه این یادت نره
خوش بگذره مهربون

خسرو شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 06:40

خسرو خان خیلی غلط کرد که وارد وب تو شده اون حرام زاده کقیف هوس باز اگر یک بار دیگه اسمش را ببینم پوست سرش را می کنم سر کار پونه

S...H...R جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 00:21 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
6518

سلام بر سحر عزیز و مهربان

خوش اومدی بانو

چشم چشم به قلمرو سلطنت شما هم می آم دوست خوبم

خسرو پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 23:24

. درود . مهربان . . من که سیگاری نیستم !!
. خاطرات او را چگونه . . بر باد دهم ؟؟!!! .
. باید تریاک بکشم . . اید بیشتر !!!!! . چه خاطراتی
. دارد !!! .

درود بر خسرو خوبان

تریاک خر است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد