من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"خوابهای بی باک"


خوابها بیباک اند

می برند آدمها را 

سمت ترسهایشان

مردی ؛ خواب _نان می دید 

سربازی ؛ خواب _جان 

کودکی ؛ خواب _ شبهای بی موشک و بمباران 

دختری ؛ بلوغ شده بود 

و هر شب در خواب 

می بوسید پسر همسایه را 

و 

زن خواب  رسیدن جنین 

و تولد دختری که هر گز نداشت ...


"پونه شاهی "


15 اسفند 94




نظرات 9 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 10:56

میبینمت...

منتظرم به امید دیدار فرزانه جوون

آسنا سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 23:35

سلام عزیزم
خوابها بیباکن گاهی ادم رو ب جاهایی میبره ویاداشخاص وخاطره هایی ک جز بغضش برات نمیمونه اما گاهی شیرین

سلام برمارکوپولی عزیز دل من

بله خوابها بی باک اند و ترسهایی که فرار ی هستیم تو بیداری تو خواب بی باکانه به سراغمون میان

خسرو سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 13:29

. درود . نخیرااا خیلی هم ربط داشت و در شعرت
. خواب و بلوغ شدن و بمب و . . و . . وقتی شلوغ شد
. وضع مالی من بهم خورد !!! برای جبران کسری
. موازانه !!!! نیاز به یارانه داشتم .
. پس دو نمره از شما را بجای یارانه خرج کردم !!!!! .
. و بعد از واریز آن . . بحساب شما منتقل می کنم .
. ببین برای دو نمره یک ساعت است که می نویسم
. خدا عمرت بدهد .

انشالله یارانه ها هم واریز بشه و همه خوش حال بشیم

خدا این خوشی یارانه رو از ما نگیره آمی________ن

مهربانو دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 15:18

بوی بهار می شنوم از صدای تو
بوی بهار می شنوم از صدای تو
نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو
ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من
ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو
ای صورت تو آیه و آیینه خدا
حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو
صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر
آورده ام که فرش کنم زیر پای تو
رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام
تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو
چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود
ای پاره ی دلم، که بریزم به پای تو
امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من
فردا عصای خستگی ام شانه های تو
در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو
همبازیان خواب تو خیل فرشتگان
آواز آسمانیشان لای لای تو
بگذار با تو عالم خود را عوض کنم:
یک لحظه تو به جای من و من به جای تو
این حال و عالمی که تو داری، برای من
دار و ندار و جان و دل من برای تو

سلام سلام بر بانوی مهر و ماه مهربانوی عزیز دلم

این سروده عجیب به دلم نشست

رفت و تو لایه لایه ی احساسم نشست

لطیف و عمیق و پر محتوی تو عزیز دلمی

مهربانو دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 15:17

‌ذرات هوا چه خوشبختند
که دور از چشم قانون
با هم میآمیزند
من غبار جسم تو را
به سینه ام راه داده ام
هوای دلم آکنده گشت به عطر تو
نفس می کشم تو را
و باکم نیست از عتاب قانون


مریم گودرزی♣️

پنجره را باز کن

به باد سپرده ام

بوسه هایم را بر گونه ات...

r.s دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 09:53

دروود

زیــــبا بـود

قدای تووو

رضوان جون

خسرو یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 23:27

. درود . . ما تشریف آوردیم
. و نظرمان را می نویسیم . . . .
. من خواب بدی دیدم . . یارانه ام را غط کردن
. و دختر بلوغ شده بود . . در وبلاگ
. برای مجیدخان آدرس می نوشت
. و مجیدخان . . بدو بدو
. و من به این شعرت . . نمره 18 میدهم
. دو نمر کسری را بعد از واریز یارانه
. بحسابت واریز میکنم

ای بابا یارانه به شعر من چه ربطی داشت

قضیه همون بلخ و مسگر و آهنگره

میهن بلاگ یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 06:49 http://goo.gl/eZqVZl

سلام
قبول داری هر وبلاگی باید بازدید کننده داشته باشه؟
پس کلیک کن!

سلام خوش اومدید
حالا که تشریف اوردید لطفا" نظرتون رو در مورد مطالبی که می ذارم بنویسید
و در بهتر شدن نوشته ها کمکم کنید .

با تشکر پونه شاهی

S...H...R یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 01:16 http://maloosak.69.mu

ممنون از سایت خوبتون و آفرین به حوصلتون که کامنت مارو میخونید. میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی
9818

سلام و درود

به سایت شما اومدم چیزی دستگیرم نشد تبلیغات برای خرید اینترنتی بود اگه اشتباه نکنم ...من بیشتر به سایتهای ادبی سر می زنم
باز هم ممنونم اگه دوباره اومدید لطفا" نظرتون رو در مورد نوشته ها م بنویسید تا بتونم ایرادای کارم رو بر طرف کنم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد