من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" دو چشم سیاه شب هم خیس "



خیابان خیس 


و

چشم من خیس 

می بارد باران 

بر هذیانهای خیابان 

خیس


می لغزد

یاد تو

بر گونه های من 
.
.

گونه های من هم 

خیس 

لابلای این همه بارانی 

که می بارد 

در خیابانی خیس 

دو چشم سیاه شب هم خیس

می غلتد اشک 

و دو چشم سیاه من هم خیس ...

"پونه شاهی "

نظرات 7 + ارسال نظر
آسنا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 18:37

Rez نفسی خودمونه رضوانه

هه هه مث کارآگاه گجت میاد هر دفه هم یه اسم جدید ایول دمش گرم سپیده رضوان بگو خودم میام می کشمش

REZ شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 11:18

وقتـی
سرانگشتانم
آرام و قرار ندارند
یعنی وقتــِ
نوشتن از ﺗــ♥️ــﻮست

((من تموم قصه هام قصه توست
اگه غمگینه اون از غصه توست

سلام و درود دوست گرامی
خوش آمدیدبه وبلاگ من هر چند نشانی از شما و نامتون نیست
متن زیبایی بود درود بر شما ممنون از توجه تون

آسنا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 20:29 http://powerpoint-ontime.blogfa.com/

سلام عزیزم مارکوپولو خخخخ
هایده هم بدنگفته ها

سلااااااام سلااااااااااام
نه هایده هیچ وقت بد نگفته

مهربانو پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 21:02

سلام پونه جانم ببخشید که کم کار شدم پدرم بیمار هست سرگرم رسیدگی به والدینم هستم انشالله بعدا بیشتر خواهم بود از همینجا هم از دیگر دوستان بخاطر نبودنم عذر میخوام

سلام مهربانوی عزیزم امیدوارم پدر گرامی هر چه زودتر بهبودی حاصل کرده و شما هم خوشحال باشی گلم فدای مهربونیات

مجیدوفادار پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 16:26

سلام
هر جا هستی باش
آسمانت آبی
دلت از غصه دنیا خالی
ممنون از تسلی و همدردی شما


شعر بااحساسی بود
دعا میکنم هیچگاه چشمانت خیس نشه پونه عزیز مگر از ذوق و شادی

سلام بر جناب مجید وفادار عزیز
تمام روزهات پر از نگاه خدا ...دلت شاد و لبت خندون و تنت سالم

مرسی مرسی از دعای خیرت

آسنا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 08:44

با من اندوهی است

مبهم!

نمی شناسمش

زاده شده با من

از هزاره های نخستین

از ابتدای هجرت آدم

و با من خواهد ماند

تا رجعت دوباره ی انسان

به آسمان

***

با من اندوهی است

سنگین تر از کوه،

فراخ تر از دشت

در موج سکوتم توان شنید

فریاد تنهاییم را

نمی نالم از این اندوه حجیم

نمی سوزم از این داغ آتشین

تا وقتی

چشمانت چراغ راه

من است.

سیروس ابدی

سلام بر مارکوپولوی من
حضرت هایده جان می فرمایند : غم با من زاده شده منو رها نمی کنه منو رها نمیکنه

farzad چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 21:52 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من وب زیبایی دارید
به منم سر بزنید خوشحال میشم

سلام و درود خوش اومدید به وبلاگ من قدمتون گلبارون

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد