من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"تلو "


تلو می خورم 


از شرابی موهایت ....



22 اسفند 94

"پونه شاهی "

نظرات 5 + ارسال نظر
اشک مهتاب پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 02:12 http://ehsasebinazir.blogsky.com

بسیار زیبا..

سپاااااس و درود ممنونم

طاهره شاهی چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 12:50 http://shahi72.blogfa.com

بر گیر شراب طرب‌انگیز و بیا

پنهان ز رقیب سفله بستیز و بیا

مشنو سخن خصم که بنشین و مرو

بشنو ز من این نکته که برخیز و بیا



"حافظ"

اندر دل من مها دل‌ افروز توئی

یاران هستند لیک دلسوز توئی

شادند جهانیان به نوروز و به عید

عید من و نوروز من امروز توئی

"مولانا"

rez دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 10:55

یادت هست

گنجشکان در دست های ما

دانه می خوردند؟

و موهایت

در رودخانه های جهان می ریخت...

و موهایت

مسیر بادها را مشخص می کرد...

و موهایت

بادها را دیوانه می کرد...

یادت هست

در باران رقصیده بودیم؟

یادت هست؟

حیف،

حیف که یادت نیست!

یادت هست

زیر نور ماه

روی نیکمت کنار بید مجنون

و زاینده رودی که

می خندید به ما زیر نور ماه ...

+ مرسی رضوان عزیزم سپیده ی گلم بخاطر این شعر زیبا کاش اسم شاعرشم می نوشتی دوستت دارم دوست جوون وبلاگم یه حال تازه ای با حضور تو پیدا کرد مرسی که هستی اینجا و اینجا

خسرو شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 21:46

. درود . باز دیکتاتور درونت یکی از آثار جرم مرا پاک
. کرد ؟؟!! . .در پست قبلی را می گویم .
. اینک که چشمانم خمار است و
. من ، مست از شراب
. آخر کدامین رقیب گفت
. موهایت را شرابی کنی ؟
. اینها را که می نویسم . . در حقیقت از تو می آموزم
. زیرا تو بسیار بکر می گویی . .
. از کجا به اینجا رسیدی که
. تلو می خورم . . . مست ها معمولا تلو تلو خوران
. راه میروند . و بعد هم که رنگ موها به خواننده
. می گوید . که چرا [ شخص ثالث ] مست شده !!
. تقریبا همه ی شعرهایت دارای موضوع بکریست
. کاش جای تو بودم !!!!! .

درود بر خسرو خوبان

من فک کنم تو هایکو و شعر سپید بهتر بتونم پیش برم تا شعر کلاسیک

ممنونم از تشویقتون مرسی مرسی

مهربانو شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 18:24

و خماری چشمانت
دست مریزاد پونه جان
موجز ولی پربار

ممنونم مهر بانوی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد