من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"پشت هر پنجره ای "

من هنوز


منتظر


 آمدن قاصدک ام 


پشت سالهای سیاهی

  

که تو رفتی


من به یادت 


سر راه تو نشستم 


سالها می گذرد 


و


هنوز هم 


وقت باریدن باران 


پشت هر پنجره 


من یاد تو هستم ...



"پونه شاهی "


22 تیرماه 95


پ. ن : 

عکس  برای این متن رو شب میذارم چون می خوام از عکسهایی که خودم ثبتش کردم باشه 

نظرات 3 + ارسال نظر
خسرو جمعه 25 تیر 1395 ساعت 21:26

سلام . اگر میدانستم که با رفتن من به غصه می نشینی
. و به غوغا بر می خیزی و این چنین برایم میسرایی !!! .
. از تو جدا نمی شدم !! . دیگر منتظر قاصدک ها نباش
. بزودی نسیمی سرگاهان به بستر تو می آید با زمزمه ای
. دلکش . چون چنگ ناهید و آواز هزاران !! که من خواهم
. آمد !! آن که دیر آمده بود . . و زود رفته بود !!
. اینک برای آغازی دوباره باز می گردد . . . آغوش باز کن !!
.....................................
. برای تحسین و تمجید این شعرت این چنین نوشتم !! .
. پس نه !!!!! . . کجا خواهم آمد ؟؟؟؟!!
. مگر مجید چتر باز هستم :گل

سلام و درود بر خسرو خوبان

خوبید شما مرسی از متن زیباتون باز خدا رو شکر شما از پشت
خاورها متن نمی دزدید بذارید از مهربانوی عزیز خبر دارید ؟
دلتنگشونم امیدوارم حالشون بهتر شده باشه ...سلام منو برسونید خدمت
عزیزشون مچکرم

مجیدوفادار چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 18:17

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را

هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

.
.
هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود

سلام جناب وفادار
من ناراحتی قلبی دارم تازه ناراحتی قبلی هم دارم یه خورده رعایت بفرمائید
تا ته شعر رسیدم قلبم داشت ایست می کرد شانس اوردم که سنگدلم

moreclip@ چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 08:31 https://telegram.me/moreclip

سلام . یه کانال توپ توپ توپ

پر از کلیپ های توپ . خنده دار و آموزشی و +18 همه چیز

بیا عضو شو و برو تبلیغ کن . پول بگیر

ای دی کانال : moreclip@

ادرس سایت : https://telegram.me/moreclip

سلام و درود
ممنونم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد