من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"من خوشبختم"

من خوشبختم 

چون تو را دارم 

هم خدای منی 

هم تمام من 

از تو می خواهم 

هر آن چه که می خواهم...


23آذر 95

" پونه  شاهی  " 


نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 14:44

چه دست آشنایی!؟؟
ضمنا شعر فلسفه بافی هم خیلی زیبا بود. بسی لذت بردم.

به به میگم چقدر وبلاگم معطره
آره دست عذراست تو پارک ملت یه برگ درخت و گرفت منم سریع یه شات ...
مرسی عزیزم خوشحالم که خوشت اومد از فلسفه بافی
ضمنا به توصیه تو عزیزم از عکسهایی که خودم میگیرم استفاده میکنم
به امید دیدار سلام برسون به پروانه

اینجا به دردم خورد

محزونی نامقی چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 14:46

بر خلق ِجهان حضرتِ خاتم آمد
وَ ز مقدم او، عشق مسلم آمد
تبریک که در عالم ِهستی امروز
آن نادی حق ، نبی اعظم آمد
میلادِ مبارکِ رسول ِمدنی است
آری ، بجهان رسولِ اکرم آمد

پونه عزیز میلاد پور عشق حضرت رسول را پیشاپیش تبریک عرض میکنم
سعادتمند وکامیاب باشید

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز
عید شما هم مبارک باشه سپاس از لطفتون

مجیدوفا چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 12:03

الهی و ربی من لی غیرک




اما یه بار رستوران ملت دور میدون شهرتون رفتیم چلوگوشت
عجب غذایی و عجب شلوغ بود

سلام و درود بر جناب وفادار عزیز
عیدتون هم مبارک
رستوران ملت همیشه شلوغه ولی از نظر من کیفیتش افت کرده برنجش ایرانی نیست ...نسبت به گذشته کیفیتش کم شده این دفعه اومدید برید بلوار غزالی رستوران سنتی ایزی دیزی ...از طرف صبح تا ظهر برید دوستم اونجاست رستوران ایشونه ولی شیفت بعد از ظهرش شوهرش اداره میکنه
موفق باشید و پیروز

میثم سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 18:10

سلام پونه عزیز
ماشالله چشمه شاعری ات حسابی جوشان و خروشانه.

زیبا بود...
از تو می خواهم
هر آنچه که تو می خواهی

سلام و درود بر آقا میثم عزیز
امیدوارم خوب باشید و سلامت و شاد ممنونم لطف دارید و بزرگوارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد