من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"مهرتان پر مهر"

 مهرتان پر مهر 



صدای خش خش برگها 

زیر دست و پای کودکان 

صدای خنده ی بچه ها 

لابلای  قیل و قال کلاغان 

رقص پاییز ی برگها   

در تمام سوی خیابان 

 می نشیند  به مهر 

بر دل در  آغاز فصل برگ ریزان ...


"پونه شاهی "

3 مهر 95


پ.ن: ثبت تصویر توسط  خودم :) 



نظرات 6 + ارسال نظر
مجیدوفادار دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 12:43 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه

میگم عکس ات خیلی باحاله

ولی چرا بچه های مردم رو لخت کردی ناقلا بهت مشکوک شدم؟؟

ضمنا اون لباس چهارخونه وسطی شلوار لی کمربندش بازه

سلام جناب وفادار
اینا همشون تو جوب آب داشتن آب تنی می کردند من از دور داشتم عکس می گرفتم که متوجه شدند اینقد گیر ندید

مجیدوفادار یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 16:09

سلام پونه

برو بابا زیاد سوسول بازی درنیار
گشت ارشاد تموم شد


این کامنت رو تو کامنت های خسروخان خوندم
که رویا به خسرو خان نوشته
اینقدر خندیدم که نگو

تو یک دیوانه ای از همون تیمارستان قم .....
کلی برات هزینه کردم و نگران شدم
یالله رد کن بیاد چوپان دروغگوی هفتاد ساله
از دامادات خجالت بکش




خدایی رویا بدجوری حرص میخوره

سلام بر جناب وفادار
آخه من چی بگم ؟؟؟

گنجینه خلوت من یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 11:59 http://marjandabiri.blogfa.com/

سلام پونه مهربونم

فـصـل زیـبـای دگـر آغـاز شــد مـدرسـه بـا شـادمـانی بـاز شــد

کـودکـان در شـور و حـالِ مـدرسـه دفـترِ مـشـق و حـساب و هـنـدسـه

روزهـای خـاطـرات خـوب و نـاب بـا خـریـد دفـتـر و کـیـف و کـتـاب

تـا کـه دیدم شـور و حال کـودکـان خـاطـراتـم زنـده شـد در ایـن زمـان

خـاطـرات کــودکـی در دفـتــرم شـعـرهـای کــودکـانـه در ســرم

مـشـق و امـلا هـمـچنـان در یـادِ ما پـایِ تـخـته لحـظه هـای شـادِ مـا

جـدولِ ضـربـی که مـا آمـوختـیـم در حـسـابِ زنـدگـی انـدوخـتـیـم

نـیـمـکت چـوبـی کـنـارِ پـنـجـره مـشـقِ و امـلایـی سـراسـر خـاطـره

گرچـه جایِ مـا هـمـیشه تنـگ بـود هـمکلاسی یـک دل و یـک رنـگ بـود

شـادمـان بـودیـم از شـادی هـم فـارغ از سـود و زیـان و بـیـش و کـم

لحـظه های تلـخ و شـیریـن داشـتیم روزهـای شـاد و غـمـگـین داشـتیـم

از مـعلّـم درس هـا آمـوخـتـیـم تـا چـراغ مـعـرفـت افــروخـتیـم

درس او مـهـر و صـفـا و سـادگـی در کـلامـش پـاکــی و آزادگــی

زنـگِ انـشا شـور و حـالـی داشـتـیم واژه هـا را زنـده مـی پـنـداشتـیـم

واژه هـای مـا لـطـیـف و سـاده بـود جـملـه ها در ذهـنِ مـا آمـاده بـود

صـحـبتِ مـا بـی ریـا و رنـگ بـود شـعـرهـامـان شاد و خوش آهنگ یود

انـدک انـدک کـودکـی پـایـان رسـید آن صـفـا و سـادگـی شـد نـاپـدیـد

حـسـرتِ آن روزهــا هـمــراه مـا حـسـرت آن قـلـب هـای بـی ریـا

یـاد بـاد آن روزگــاران یـاد بـاد کـلـبـه ی احـسـاسِ مـا آبـاد بـاد

فاطمه سادات اشرفی زاده"

سلام بر مرجان عزیزم
خوش اومدی به وبلاگم

بقول حضرت سعدی :
باور از بخت ندارم که تو مهمان منی

و جایی دیگر در همین غزل می فرمایند:
این تویی با من و غوغای رقیبان از پس

پاییز ت زیبا دلت همیشه بهاری و مهرت پر مهر باد
وین منم با تو گرفته ره صحرا در پیش

ملاحت شنبه 3 مهر 1395 ساعت 17:47 http://berangebaran13.blogfa.com

قالب وبلاگتون زیباست.مبارک باشه

ممنونم عزیزم

ملاحت شنبه 3 مهر 1395 ساعت 17:06 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام پونه بانوی زیبانویس

هم متن و هم تصویر بسیار زیباست.

چه عکس قشنگی.صمیمی و پر از پاکی

امروز اولین روز مدرسه بعداز مدتها با بچه ها بودن حال وهوای خوبی داشت

پاییزتان پرمهر ومهرتان مستدام بانو

سلام ملاحت عزیز دل مهربون
خیلی ممنونم که خوشت اومده عزیزم
و از اینکه به من اینهمه لطف داری و با الفاظ زیبا برام کامنت میذاری سپاسگزارم و خدا رو شاکرم بخاطر دوستان مجازی خوبی مثل شما بانو که تو وبلاگم دارم ...
سایه تون مستدام عمرتون به کمال و طولانی و پایدار باشید و برقرار

مجیدوفادار شنبه 3 مهر 1395 ساعت 15:22 http://vafadarfaz.blogfa.com/

هی جونم

یار دبستانی من
بامنو همراه منی
چوب الف بر سر ما ......


هی جوونی

سلام پونه
ممنون

سلام جناب وفادار
باید بهتون تذکر بدم استیکرای گشت ارشادی دارید
یه خورده به اسلام و آرمان های انقلاب فکر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد