من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

کتاب صوتی درخونگاه


چاپ سوم کتاب درخونگاه نه به صورت کتاب بلکه به صورت صوتی روی سایت کتابراه قرار گرفته . توصیه می کنم شنیدن این مجموعه داستان رو از دست ندید. نه به خاطر اینکه نویسنده ی مجموعه من هستم ، بلکه به خاطر کار زیبای آقای 


کاربر: poonehshahi #پیام_بخشعلی  که با صدای خوبشون و افکت هایی که به کار بردن شنیدن داستان ها رو لذت بخش کردند . 


گوشتون رو بیارید جلو ... راستش خودم هم از شنیدن داستان ها ذوق مرگ شدم به خصوص داستان سوز و ساز و افکت های فوق العاده اش. یه خورده دیگه گوشتون رو جلوتر بیارید .... راستش اونقدر خوب اجرا شده سوز و ساز که برای چند لحظه باورم نشد. کار من باشه. 

ای حمایت از دوست گرامی و‌ هنرمندم و همچنین من، لطفا” پلیز، سن اولای اله ها،این سایت رو به دوستانتون جهت خرید فایل صوتی معرفی کنید. دوستتون دارم و می دونم که از خوشحالی من شما هم خوشحال می شید همونطور من از خوشحالی شما شاد و سرخوش می شم . اینم لینک سایت


 دانلود کتاب صوتی درخونگاه 

نویسنده: پونه شاهی 

با صدای : پیام بخشعلی

قیمت مجموعه :۱۰,۰۰۰تومان 

 لینک دانلود از کتاب راه : 

http://ketabrah.ir/go/b37279 


نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا غلامی سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 18:04 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود دعوتی گلم

سلام و درود ممنونم عزیز

محزونی سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 09:22

سلام
روز میلاد حضرت زهرا را تبریک میگم

کجائید ؟ کم پیدائید . انشالله که مشکلی در پیش نباشد.

سلام و درود بر شما استاد محزونی عزیز

عیدتان مبارک

ممنونم از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد