من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

سلام به یاران قدیمی و یاران جدید

سلام به تمامی دوستان عزیزم پیام خصوصی برام فرستاده بودید و ابراز محبت کرده بودید. راستش نتونستم خصوصی جواب بدم فقط می گم ممنونم از این همه محبتتون. منم دوستتون دارم . تشکر از تمامی دوستانم  بخصوص دوست عزیزم که گپیام داده  کتاب درخونگاه رو خونده  خیلی خوشحالم کردی ممنونم . 

راستش کتاب مجموعه داستان های کوتاه با نام « جزیره ای به نام زن»  هم توسط انتشارات آرادمان منتشر شد. دوستان عزیزی که تمایل دارند از طریق سایت بیتا بوک و سایر سایت ها که اسم کتاب رو سرچ بزنند نامشون میاد، می تونند خریداری کنند . 

آپلود عکس

لطفا" دوستانی که کتاب رو می خونند نظرشون رو  برام ارسال کنند. خوشحال می شم ببینم کجای کارم درست بوده و کجای کارم خیر. 

 کتاب سوم با نام « یالچین آبی» که مجموعه داستان های کوتاه از نویسنده ترکیه آقای تولگا گوموشآی  رو هم ترجمه کردم که توسط انتشارات آرادمان چاپ شده  این کتاب رو هم می تونید از طریق همین سایت هایی که اعلام کردم خریداری کنید. 

آپلود عکس

 نویسنده ترکیه آقای تولگل گوموشآی:


آپلود عکس


مواظب خودتون باشید.


نظرات 2 + ارسال نظر
behnam شنبه 19 مهر 1399 ساعت 14:29 http://behnamrajabi.blogfa.com

اره منم بعد دو سه سال تازه رفتم تو وبلاگم گفتم یه سری بزنم بهش.
ازونجا دیدم پیجتونو...
الان اینستاییم سر بزنید...
@gachof

سلام مجدد و عرض ادب
هر جا هستید سلامت و موید باشید انشاالله.
آدرس اینستا تون هم اشتباه بود پیدا نکردم

behnam دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 22:52 http://behnamrajabi.blogfa.com

اخرین بار سال 95 بود فک کنم وبلاگتونو دیدم.
بسیار زیبا

سلام و درود بر شما
خودم هم فکر کنم همون موقع ها تو وبلاگم بودم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد