من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

«به همه چیز عادت می کنیم »

Photo by: pooneh.shahi 



ما به همه چیز عادت می کنیم، به درد، به خیانت، به خشونت، به جنگ، به تحریم، به همه چیز. 
زمانی متوجه این مسئله شدم که دیدم دیگر در برابر زن یا مردی که در زباله های زندگی می گشتند دنبال تکه ای نان، کارتنی برای خواب، لباس پاره ای برای تن پوش ، من مثل سابق بغض نکردم و تا ساعت ها اشک نریختم . کم کم طوری شد که انگاری جزو بک گراند خیابانند و باید این صحنه ها باشد و من هم بی توجه مثل بقیه سرم فقط به زندگی خودم باشد و آن ته ته قلبم یواشکی خدا را شکر کنم که سقفی بالای سرم است و نانی در سفره ام.
ما به همه چیزعادت می کنیم، طوری که حس می کنیم به قول کورت ونه گات « رسم روزگار این چنین است»

#پونه_شاهی
حصار_بوژان

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 19:27 http://www.bloodorange94.blogfa.com

ما به همه چیز عادت می کنیم...

درود عالی و بسیار غم انگیز

دعوتی گلم

ممنونم عزیز دلید

محزونی نامقی سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 08:20

سلام
امید وارم خوب وخوش باشید وتا می توانید مثل پروانه دور مادر بچرخید .

راستش من تا 97/9/12 که در بیمارستان امام رضا بمن گفتند خدا صبر بده نمی دانستم از دست دادن مادر یعنی چه ؟

پس تا توان دارید به این مهم همت گمارید.

موفق باشید

سلام و درود

متاسف شدم واقعا خداوند رحتشون کنه و صبر به شما و باز ماندگان عطا کنه
من حتی از تصورش هم حالم بد می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد