من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

« دعوت به کانال تلگرامی »


 سلام خدمت دوستای گلم 


امیدوارم حال همه تون خوب باشه. تازه یک کانال تلگرامی  ساختم برای به اشتراک گذاشتن بریده ی داستان ها و گاها داستان هایی کامل و شعر و ترانه و عکس طبیعت و اجتماع . دوست داشتید تشریف بیارید. همه تون دعوتید  از حضورتون خوشحال  می شم .


با نام :

«بی خود و بی جهت » تو تلگرام سرچ بزنید 



نظرات 4 + ارسال نظر
مهرانه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 15:43 http://dosekemohabat.blogfa.com

میرسد آوای تیغی پشت مسجدهای شهر
قاتل مولایمان شمشیر صیقل میدهد

پیامبر اکرم صلی ‏الله‏ علیه‏ و‏ آله فرمود:
مَن قامَ لَیلَةَ القَدرِ إیماناً وَ احتِساباً ، غُفِرلَهُ ما تَقَدَّمَ مِن ذَنبِهِ؛
هر که از روی ایمان و برای رسیدن به ثواب الهی، شب قدر را به عبادت بگذراند، گناهان گذشته‏ اش آمرزیده می شود

در این شبهای عزیز دعاگوی دوستان هستم
حقیر رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید
التماس دعا [گل]

درود بر شما با امید برآورده شدن آرزوهاتون

مجید پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1398 ساعت 08:54 http://vafadarfaz.blogfa.com/

پنجشنبه شما به زیبایی گل
روزتان بی نظیرسرشار از امید و اتفاق های خوب و انرژی مثبت و شگفت انگیز باشه
[لبخند][قلب]
سلام پونه عزیز

سلام و درود بر شما

ممنونم تمام روزها و لحظه هاتون سرشار از شادی و سلامتی

محزونی شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 16:50

درود برپونه شاهی
سال جدید با اینکه داره یک ماهه میشه مبارکتون باشه.
شماره تونو نداشتم وگرنه عرض ادب میکردم.
موفق باشید

سلام و عرض ادب استاد محزونی عزیز

وقتتون بخیر عید شما هم مبارک
این کانال تلگرامی من هستش اونجا می تونید پیدام کنید خوشحال می شم سری بزنید
poonehShahi@

مریم باغ شیرین یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 11:18 http://raghssayeha.blogfa.com

سلام‌پونه جان عیدت مبارک
من هرچی تلاش کردم کتابت دانلود نمیشه واسم
کتابفروشی شهرمون هم نداشت سراغ گرفتم

سلام عزیزم
سال نو رو خدمت شما و خانواده ی عزیز و محترمت تبریک عرض می کنم امیدوارم سال خوبی باشه

عذر خواهم چون فایل صوتی تمام حقوقش متعلق به شریکم هست نمی تونم هدیه کنم عزیزم
فایل صوتی باید هزینه پرداخت بشه تا بشه دانلود کرد .
ممنونم عزیزم

این هم آدرس کانال تلگرام من هستش گاهی داستان های خودم رو تو کانال می ذارم

PoonehShahi@


اینم آدرس تخفیف خورده 10 هزارتومن بوده شده 7 هزار تومن فکر می کنم باید اول اپلیکیشن کتابره رو نصب کنید بعد خرید انجام بدید .
اگه خرید انجام دادید و گوش کردید خوشحال می شم نظرت رو درمورد داستان ها بدونم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد