من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"پرواز ناتمام"

Foto:Pooneh.Shahi


بال پرواز

من
  • از دست 

  • تو 

  • کوتاه تر است ...


  • ”پونه شاهی”

نظرات 18 + ارسال نظر
مجیدوفا شنبه 24 مهر 1395 ساعت 15:20 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود پونه
کمرنگی؟

سلام و درود
نبودم

نفیسه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 22:29 http://barani24.blogfa.com

هر که گوید او منم او من نشد

خوشه ی او لایق خرمن نشد

من مشو از من بشو تا من شوی

خوشه شو تا لایق خرمن شوی

مولانا


اندر دل من مها دل‌ افروز توئی

یاران هستند لیک دلسوز توئی

شادند جهانیان به نوروز و به عید

عید من و نوروز من امروز توئی

مولانا

خسرو جمعه 23 مهر 1395 ساعت 22:01

درود . چنانچه برایتان امکان دارد در پیوند [ فراموش
. نشدنی های من ] با ونوس . تماس بگیرید .
. دوست چهار ساله من است .
. متشکر از لطف شما .

سلام و درود
منظورتون سری به وبلاگشون بزنم ؟؟؟
چشم

ملاحت جمعه 23 مهر 1395 ساعت 21:36

سلام

امیدوارم که حال مادر گرامی هرچه زودتر خوب بشه

سلام ملاحت جون
ممنونم از مهربونیات بردیمش سفر خدا رو شکر بهتره دیروز رسیدیم
یه خورده خسته راهه فدای مهربونیات عزیزم

خسرو سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 20:48

قطره های باران جمع می شوند . . بهم می پیوندند
در هر لحظه صبرشان رنجی نهفته است . . لحظه ها
بهم می پیوندند . . وسعت می یابند تا مهار ناپذیر می شوند
آنگاه در طغیانشان چهره انتقام دیده می شود !! هیچکس
مقصر نیست . . جز چشم های من که در فراق تو . .
به کوه ها سیلاب آموختن !! .
. آخر دیرگاهیست به خوان هشتم نمیآیی .
. چشمانم را ببین که بدر دوخته ام .
. افراد حسود . . . بخصوص مجیدخان بخوانند و حرص
. بخورند

سلام جناب خسرو خوبید ؟ امیدوارم خوب باشید
نبودم تازه امروز رسیدم
چشم به خوان هشتم هم می آم

نفیسه سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 12:35 http://barani24.blogfa.com

سلام
عزاداریتان قبول
وبلاگ زیبایی داری به منم سر بزنید ممنون میشم

سلام نفیسه جان خوش اومدی به وبلاگ من
قبول حق همچنین شما دوست خوبم
چشم سر فرصت حتما میام خدمتتون

ملاحت یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 21:50

پونه جان خوبی گلم؟

ملاحت شنبه 17 مهر 1395 ساعت 19:44 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام پونه عزیز
خوبید بانو؟

امیدوارم که حال خودتون وعزیزانتون خوب باشه
براتون موفقیت وسلامتی و سربلندی وشادی ارزو می کنم

سلام عزیزم
ممنونم فدای تو
مادر یه مقدار از نظر. روحی افسرده بود اوردمش سفر. خونه ی دخترش دسترسی ب نت نداشتم الان تونستم چککنم ببخشید

فرزانه شنبه 17 مهر 1395 ساعت 10:46

جالبه!
برای عکسها شعر میگی؟ یا برای شعرها عکس میگیری؟ یا با حست هردو رو به سمت خودت میکشی؟

برا عکسها گاهی شعرمیگم
گاهی بذای شعرا عکس میگیرم

مهران شنبه 17 مهر 1395 ساعت 01:15 http://mehran-kh45.blogfa.com/

در شرایط
سخت هم
امیدوار باش ....

زیرا گاهی
رحمت الهی
از سیاه ترین
ابرها می بارد ....

سلام و درود
خوش اومدید ب و بلاگ من
ممنون از توجه تون

ملاحت چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 19:29 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام

میگم یه وقت نیایید به رنگ باران

بارونش زیاده خیس میشین

سلام

سلام ودرود
ببخشید تو. اولین فرصت میام خدمتتون من عاشق بارونم

مهربانو سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 17:46

زین گونه‌ام که در غم غربت شکیب نیست
گر سر کنم شکایت هجران غریب نیست

جانم بگیر و صحبت جانانه‌ام ببخش
کز جان شکیب هست و ز جانان شکیب نیست

هوشنگ_ابتهاج
سلام پونه ی نازنینم

سلام و درود
ممنونم من عذر خواهم چند روزی هست دسترسی ب نت ندارم سفر. هستم با خانواده ببخشید عذر تقصیر

گنجینه خلوت من دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 08:55 http://marjandabiri.blogfa.com/

فرصت کم است , صحبتی از قیل و قال نیست

حتی برای گفتن بیتی , مجال نیست



پر , باز کن , از این قفس تن به اسمان

پرواز کن , به اوج رسیدن , به بال نیست



بشنو , صدای هق هق مولا , به نیمه شب

عیشی دگر به وسعت ان شور و حال نیست



خواهی اگر رها بشوی , دامنش بگیر

گر او کمک کند , تن خاکی وبال نیست



قدر و مقام ما , که فزون از ملایک است

ساکن شدن به عالم بالا , محال نیست



ره توشه ایی برای خودت دست و پا نما

دارایی وجود , به مال و منال نیست



گفتم به خویش , اول و دوم , به خویش باز

بی شک حقیقت است و گمان و خیال نیست

سلام و درود
این شعر رو خیلی دوست دارم مرسی مرسی که برام گذاشتینش بیت زیر تقدیم نو دوست عزیزم :

ای که از جمله ی خوبانی و بس
شاد باشی عزیزم همین ما را بس

خسرو یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 19:54

آنگاه که تو می آیی . برگ ها به درختان بر می بر گردند . .
پرندگان به آسمان . . و عشق دردل های سنگین مردم جوانه
می زند و بار دیگر جهان جوان می شود. دست
تــکان می دهی، ابرها بغض می کنند، یخ های قطب شــمال
آب می شــوند !! جنوب آفریقا را سیل میبرد !!
آنگاه که تو بیایی . . خوان هشتم . . با وجود منور تو . .
نورانی می شود !! آنگاه که تو . . . بیایی . . آنگاه که تو . . درود و صد . درود که آمدن هایت شور و حالی دیگر
. برایم دارد . متشکر از مهربانی های تو . ای همیشه خوب .

همین که
در زیر آسمان دود گرفته ی شهر
آسمان دلت آبی باشد و آفتابی
همین که
یاکریم ها باشند و گنجشکان
همین که
قیل و قال کلاغان باشد
و رهکذران عابر در خیابان
همین که
در ازدحام تردد ماشین ها
تو گم شده باشی
در لابلای غزل ها و شعرها و قصه هایت
کافی ست
تا امید وار باشیم
هنوز شاعری زنده است
هنوز شعری نقد می شود
و غزلی نوشته
هنوز
مرد مهربانی هست
که دست عابر لنگی را بگیرد
نگذارد
چرخ زندگی اش لنگ بزند
همین که
یک نفر
حتی یک نفر
هنوز مهربانی را
به فراموشی نسپرده باشد
جای شکراش باقی است
خدایا شکر

مجیدوفادار یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 14:08 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام
ای قربون موسی کوتقی هاتون بشم


جیگرشون رو بخورم

سلام و درود

ملاحت یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:22 http://berangebaran13.blogfa.com

عالم همه قطره و دریاست حسین

خوبان همه بنده و مولاست حسین

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش

از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین
******************************
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله

این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله

حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد .

التماس دعا
****************************************************
سلام[گل]

سلام و درد بر شما ملاحت عزیز دلم
همچنین گلم
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
السلام علیک یااولاد الحسین
السلام علیک یااصحاب الحسین

محزونی نامقی پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 14:44

درود

از بلندای شکیبایی ها
بال پرواز بگیر
تا شود گستره یِ سبز صفا
زیر پرَت

فرصت کم است , صحبتی از قیل و قال نیست

حتی برای گفتن بیتی , مجال نیست



پر , باز کن , از این قفس تن به اسمان

پرواز کن , به اوج رسیدن , به بال نیست



بشنو , صدای هق هق مولا , به نیمه شب

عیشی دگر به وسعت ان شور و حال نیست



خواهی اگر رها بشوی , دامنش بگیر

گر او کمک کند , تن خاکی وبال نیست



قدر و مقام ما , که فزون از ملایک است

ساکن شدن به عالم بالا , محال نیست



ره توشه ایی برای خودت دست و پا نما

دارایی وجود , به مال و منال نیست



گفتم به خویش , اول و دوم , به خویش باز

بی شک حقیقت است و گمان و خیال نیست...
سروده ی آقای مرتضی احمدی زاده با سرچ تو نت یافیدم

ملاحت پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 09:38 http://berangebaran13.blogfa.com

گفتم که می روم
می روم
دور شدنم را می بینی

می بینی
از انتهای افق خواهم گذشت
خواهم گذشت
از سرزمین های غریب
که نشانی از ردپای تو ندارند
از اقیانوس ها
که بوی تنت را نشنیده اند
از جنگل
که نمی توانند مثل تو
مرا در خود گم کنند

خواهم رفت
آن‌قدر دور خواهم رفت
که دور ِ زمین از زیر پایم بگذرد
تا ببینی باز
روبه‌روی تو ایستاده‌ام

شهاب مقربین
.................................................
سلام پونهبانوی زیباقلم

مثل همیشه سروده هاتون دلنشین وتصاویر دیدنی هستند.درود بر شما.مانا باشید

می‌روم وز سر حسرت به قفا می‌نگرم
خبر از پای ندارم که زمین می‌سپرم
می‌روم بی‌دل و بی یار و یقین می‌دانم
که من بی‌دل بی یار و نه مرد سفرم
از حضرت سعدی عزیز دل
سلام بر تو مهربان عزیز دل ممنونم از توجه و خوانش نوشته هام
ممنونم و سپاسگزارم سعی کردم از ثبتهایی که خودم انجام دادم بعنوان تصاویر استفاده بشه خوشحالم ک مورد پسند واقع شدند
مرسی عزیزم فدای مهربونیات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد