من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"تک درخت پیر"

  • Photo by:Pooneh.Shahi

  • چون تندر و رعد

در برابر طوفان 

ایستاده بود

تک درخت پیر ...

نظرات 16 + ارسال نظر
حسنک وزیر پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 15:46

از آمدنتان چقدر خوشحال شدم . اما در مورد پست هیچ
. ننوشته ای . . فکر میکردم خیلی مورد توجه شما
قرار بگیرد چرا هیچ نمی نویسید متشکرم

سلام و درود بر حسنک وزیر درود بر شما

بزودی انشاالله می آم و نظرمو می نویسم درود بر شما و سال نوتون مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی باشه برای شما سال برآورده شدن آرزوهای خوبتون آمین

محزونی نامقی یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 08:38

پونه عزیز سلام
سال جدید مبارکتون باشه (با بهترین هائی که دوست دارید )
امیدوارم به با ورود به 96 به آرزوهای قشنگت برسی.

شلام و درود بر استاد محزونی عزیز

سال 96 سال برآروده شدن آرزوهای قشنگتون باشه و سالی سرشار از موفقیت و پیروزی براتون باشه
هر روزتون نوروز نوروزتون پیروز

غلامرضا نصراللهی شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 02:39 http://ghn92.blogfa.com/

سال نو مبارک

ملاحت یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 11:09

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار
با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ”
با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”
شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید
تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . . .

سال نو مبارک

هر روز تو نوروز
نوروز تو پیروز ...
دلت همیشه بهاری و عمرت طولانی و به کمال و تنت سالم باشه عزیز دلم

ملاحت یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 11:08 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام پونه بانو.دوست گرامی من

سپاس از محبت شما.سایه مادر گرامی بر سرتان مستدام و پاینده باد

ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن ومادر برشمامبارک

سلام بر ملاحت عزیز دلم بانوی مهربان و دوست داشتنی
عذر تقصیر نتونستم سری به وبلاگ بزنم خیلی شلوغ بودیم تا الان الانم تو محیط کار شلوغیم حسابی سال جدید امیدوارم سال برآورده شدن آرزوهات باشه و عید و روز زن هم مبارک تو عزیز دلم باشه

مجیدوفا شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 08:53 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود
خدا را شکر یک سال دیگر گذشت دوستی ات پایدار و برایم بابرکت باد
فراموش نکن که "زمان" آدم وفادار را مشخص می کند نه "زبان"

سلام و درود
خوشبختانه همه ی دوستان من خوب و وفادارند

مجیدوفا پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 14:05 http://vafadarfaz.blogfa.com/

دل هایمان اگر مهربان باشد، نگاهمان اگر نزدیک باشد، راه هم دور نخواهد بود. اگر یادمان باشد که عید یعنی فصل شادی برای همه، به دلخوش بودن خود بسنده نخواهیم کرد.

سلام پونه عزیز
سال نو پیشاپیش مبارک

سلام و درود جناب وفادار
ممنونم انشاالله سال خوبی برای شما و خانواده ی محترم و همه دوستان خوبم و خانواده ی محترمشون باشه آمین

خسرو سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 23:12

. درود . کجائید مرا در همه جا فراموش کرده اید .
. پست جدید گذاشتم . خوان هشتم .

سلام و درود بر خسرو خوبان جناب فیضی گرامی

سال نو مبارک شما و همه ی دوستان در قلب من جای دارید فراموشتون نکردم فقط اونقدر گرفتار مهمون بودم و کار که فرصت نداشتم بیام و تبریک بگم و عرض ادب و احترام کنم
درود بر شما

حسنک وزیر یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 19:27

سلام شاعراین شعررا نمی شناسم !!! اماعالیه
من با صفای نیت پاکم گریه می کنم
جایی که شب حصار حسادتش
بندی به پای آهوی خورشید می شود
من با صفای نیت پاکم گریه می کنم
جایی که آئین صداقت
آینه تزویر می شود
جایی که باغ خزان زده یاد بهار می کند
من با صفای نیت پاکم گریه می کنم
جایی که عشق مرده و شور و نشاط هم
امیدوارم خوشتان آمده باشد

سلام و درود

مرا باکی نیست
از گریستن
تو بگو
چه خواهی کرد
بعد رفتنم
با غرور نگریستن...؟؟؟

درود بر شما و سپاس از شعر زیبایی که به اشتراک گذاشتید

حسنک وزیر جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 15:56

چندصباحی است وبلاگ شمارامیخوانم شعرها از یک
سبک خاص نمیتراودبعضی درحد کمال بعضی متوسط
بیشترنشان میدهدساختاریست ( شاعرازاول میداند
پایان کارچیست ) من وبلاگ داشتم اما حذفش کردم
شایدروزی دوباره بسازم ازوبلاگ وزین و شعرهای شما
با همه ی بیش وکمش ( ببخشید ) خوشم آمده
بادرود و بدرود

سلام و درود بر شما

خوش اومدید خوش خوشحالم که وبلاگم مورد توجه تون بوده

درود بر شما

مسعود چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 19:19 http://arus2016.blogfa.com

برای من ماجرای مردی را گفتند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم بود.
چه کسی؟
چه کسی بخاطر ما بر زمین خواهد خفت؟

آلبر_کامو

سلام و درود بر شما خوش اومدید
انتخاب خاص و عالی بود خوشم اومد
مرسی از حضورتون
پاینده باشی دوست گرامی

زهرا سادات... چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 14:55 http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام مهربانوی عزیزم
زهراسادات هستم...
همانی که خبره فوتش راشنیدید...
خوشبختانه یا بدبختانه زنده ام....
فقط تصادف بود ..
دعاکنید بهبود کامل یابم تا برگردم ب مشهد
شرمنده ک بیشتر از این نمیتوانم برایتان بنویسم...
کسالت امان نمی دهد
پاینده باشید

سلام بر زهرای عزیزم
خوشحالم که خبر اولی دروغ بود
انشاالله بهبودی کامل بیابی دوست خوب و نازنین
امیدوارم هیچ وقت حادثه ی بدی برات اتفاق نیفته زهرا جان
پاینده باشی عزیزم
خدا رو شکر
خدا رو شکر
خداو هزاربار شکر

مجید چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 09:10 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام بر پونه شاهی همشهری خوبم

تو هم مثل این درخت امیدوارم پایدار باشی

سلام و درود جناب وفادار
ممنونم همچنین شما
موفق باشید

محزونی نامقی سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 11:30

ای کهنسال
یادگار دورانها
تصویر دستان پینه بسته
در وجودت بارور شده است
وعبور زمان در سر شاخه هایت
نجوا کنان با باد
عرق جبین باغبان در سایه ات
تبخیر شده است
وتو ای یادگار ایام
ریشه در استقامت داری
سایه ات مستدام
.....
درود وسلام بر بانو همشهری عزیز
الهی بسلامت باشی
ودرود برنگاه زیبایت
پدارم زندگیت
روشن قلبت

سلام و درود بر استاد محزونی گرامی
سروده شما مثل همیشه عالی بود
ممنونم
امیدوارم شما هم سلامت باشید و پایدار
درود بر شما
موفق باشید

خسرو دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 21:39

. از شاعری و از شعر بوده است چه سود من
. کز رشگ به خود پیچد بیچاره حسود من
. گفتم به حسود خود سودم چه زیان خواهی
. چون نیست زیان تو سرمایه سود من
. هر جا که منم وارد حرف تو بود خارج
. بی خود چه شوی داخل در جای ورود من
. گر بی ادبی گشته است اسباب رواج تو
. حاشا که ادب گردد اسباب رکود من
. گیرم که به چشم من کانون شوی از آتش
. با این همه خواهد رفت در چشم تو دود من
. بی چاره حسود من از حقد و حسد سوزد
. بی چاره حسود من . بی چاره حسود من
. درود . شاعره ارجمند . سخت است . با ناکسان
. در افتادن . اما . باعث می شوند . سروده ای
. خلق شود . . امید که مورد
. پسند شما قرار بگیرد .

سلام و درود جناب خسرو خان
به به عجب سروده ای
موفق باشید و پایدار

بنده شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 08:53 http://godwill.blogfa.com

زیارت عاشورا (پیشنهاد ویژه)
سلام ، راستش وبلاگ قبلی که 20 مرداد 1393 ساختم بنا به دلیل یا دلایلی یا مشکلی که برای بلاگفا پیش اومد ، متاسفانه حذف شد. الان شب قدره و من تصمیم گرفتم دوباره وبلاگو بسازم. امیدوارم خدا به من و بنده ی خدا 2 کمک کنه که مطالب خوبی رو وارد وبلاگ کنیم و بتونیم هر چند کم ، باعث نزدیک شدن بندگان خدا به خدا بشیم. آدما شاید اکثر کارای خوبی که می خوان شروع کنند رو اولش سخت بدونند ولی به نظر من فقط اولاش سخت به نظر میاد و مهم اینه آدم اون اوایل دلسرد نشه و با کمک و لطف خدا اون کارا رو انجام بده. می خوام قضیه رو واستون تعریف کنم که توی زندگی خودم رخ داده و خدا رو شکر توی زندگیم تاثیر خیلی خوبی گذاشته. یادمه یکی از دوستام چند سال پیش ازم خواست که زیارت عاشورا بخونم ولی من نخوندم. حدود 2 سال پیش یکی منو به طرح خوندن هر روز زیارت عاشورا در ماه رمضان دعوت کرد و من شرکت کردم و به لطف خدا اونو ادامه دادم و حدود 2 ساله دارم هر روز زیارت عاشورا می خونم. از شما می خوام نیت کنید و 40 روز هر روز زیارت عاشورا بخونید. فقط اون جاهایی که گفته 100 مرتبه رو شما به نیت 100 مرتبه یکبار بگید. باور کنید حدودا 10 دقیقه زمان می بره.

ان شاءالله سلامت و موفق باشید و خوشبخت و عاقبت بخیر بشید.

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد