من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"کوک"

photo by : Pooneh.Shahi


کوک می زند هر روز

روز را به شب 

و شب را به روز 

پشت هر کوک

 خاطره  یی ست 

کوک باد روز و شب و خاطره  اش  ...

#پونه_شاهی 

20آبان 96


پ.ن:

من وقتی ظرف می شورم موقع شستن ظرفها به خیلی چیزها فکر میکنم  گاهی به خانواده ام گاهی به دوستام گاهی به قسطهام ،  با خودم فکر کردم قطعا " این شهروند عزیزمون هم موقع دوختن لحافتهای زیبا قطعا" بفکر فرو می ره شاید به کسی که دوستش داره فکر میکنه شاید به پدرو مادرش فکر میکنه شاید یه خاطره از کودکی رو مرور میکنه و شایدهم به قسطهاش و جور کردنش فکر میکنه برای همین اینو نوشتم به همین سادگی ...

نظرات 11 + ارسال نظر
مهرزاد دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 21:55 http://www.ghooyetanha.mihanblog.com

تنها بودن

مثل حذف کردن نمک از غذاس

به نفع آدمه

ولی یه جور بی مزس...!
====================
تخم مرغ یک رنگ است.

اما وقتی شکستیش، دو رنگ می شود...!

پس انتظار نداشته باش!آدمی را که شکستی،

با تو یک رنگ باشد !!
====================
سلام .خوب هستین؟وب قشنگی دارین.یه سری هم به وبم بزنین لطفا .منتظرم..تشریف بیارین.شاید خوشتون اومد و لینکیهامم زیاد گشت همی.

سلام و درود خوش اومدید
ممنون از مطلب زیبایی که نوشتید عالی بود .

چشم حتما میام

مهساسلطانیان دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 19:18 http://khane8tom.blogsky.com

سلااام پونه جانم...خوب هستید؟؟؟متاسفانه دیگر مرا را از یاد برده اید!!!
پشت هر کوک ،خاطره زیبایی را برایتان آرزو مندم...مانا باشید بدرود

سلام مهسا جان درود بر تو
نه از یاد نبردم اومدم سر زدم دیدم پست همون پست قبلیه و من برای هر پست یکبار می نویسم . منتظر پستهای جدیدتون هستم
موفق باشی و پیروز و سربلند مهربان بانوی دوست داشتنی

دنیا یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 12:39 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود شعرتون عاااالی ونااااب افرین به این نگاه زیباقلمتون سبزومانااااا

درود و سلام به دنیای عزیزم
ممنونم از این همه لطف و مهربونی سروده های شما هم بسیار زیبا هستند من از خوندنشون لذت می برم
مرسی که اومدی و خوندی و نظر دادی عزیزم

ملاحت یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 11:13 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام ودرود بر پونه بانوی نازنین
بسیار لطیف وطیبا قلم زدید بانوجان
من به نکته سنجی و نگاه زیبابین شما غبطه میخورم

سلام و درود بر خانم معلم گل ملاحت نازنین
ممنون از حضورتون شما بزرگوار و متواضعید و گرنه سروده های شما بسیار زیباست و اینکه همیشه این شمایید که پرورش دهنده جوانان آینده این مرز و بوم هستیدمن هم به شما غبطه می خورم
مرسی که هستی
موفق باشی و پیروز دوست خوبم

مجید یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 10:38 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه

حرف ها دارد دلم ای محرم اسرار من
من کجا جویم تو را ای نازنین دلدار من
دل پرازغم می شود هردم که ازتو دورشد
من به تو دل بسته ام ای نقطه ی پرگار من

یه شعر سرقت کردم واست آوردم تا حرص بعضی ها دربیاد

گفتی ظرف می شورم دلم سوخت واست
آدرس بده یه ظرفشور تمام اتومات واست بفرستم با بهترین برند
ولی اول پولشو بفرست
فقط بجای ظرف لحاف توش نندازی
والا خب دخترا چون از این سوتی ها زیاد دادند

سلام و درود
سرقت بد است
ماشین ظرفشویی هم نیازی ندارم خداوند توان بده به دستهام تا جایی که دستهام باشه نیازی به ماشین نیست
ممنون از حضورتون
موفق باشید و پیروز

مهربانو یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 09:48 http://mehryad1793.blogfa.com

زن ها که قصدشان رفتن نیست ...
امــا
امـــان از روزی که صــدای بَمــی
جلویشان را نگیرد...
#فاطمه_سلاطین

عالی بود
درووود بر تو مهربانوی نازنین لذت بردم

بــــاران بـــاش ......
و بـبـــار ،
نـپـــرس ؛
پیـــالـــه هـــای خـــالــی ،
از آن کــیســت ............ !


....................................

درود و سپاس از حضورتان
باران می بارد
از پس ابر تیره
نگران نباش
رنگین کمان خواهد بست
دل ابری ات
***
درود بر شما موفق باشید

مهربانو شنبه 20 آبان 1396 ساعت 20:44

سلام و درود بر پونه ی عزیز و نازنینم
از خوانش پست های ارزشمند شما نهایت استفاده را برده و محظوظ گردیدم

امان از این کوک هایی که گره کور میشوند بر چارقد خاطراتت ودیگر هیچ...
عمرتان باعزت و عاقبتتان خیر باد[گل]

سلام بر مهربانوی عزیز دلم

مرسی که با وجود اینهمه دغدغه ها باز هم منت بر من گذاشتی و اومدی و خوندی عزیزم
کوک نمی شود دلم با کوکهای دنیا
آسمانی شاید تاکوک کند ما را

***
درود بر تو زنده باشی و پاینده

خسرو . و . مهسا شنبه 20 آبان 1396 ساعت 18:07

.درود . هر چند شعر هم روحنواز و عبرت انگیز است . ولی این حکایات هم
. برای گفتن حرف بسیار دارد . . میدانیم روباه حیله گر است . و / ما / با دقت
. به پندی که به فرزندش میدهد گوش میدهیم . جالب است .

روزی روباهی به فرزندش گفت :فرزندم از تمام این باغها میتوانی انگور
بخوری غیر ازآن باغی که متعلق به ملای ده است،حتی اگر گرسنه
هم ماندی به سراغ آن باغ نرو!روباه جوان از پدرش پرسید :چرا مگر
انگور این باغ سمی است ؟ !! روباه به فرزندش پاسخ داد : نه فرزندم
اگر ملا بفهمد ما از انگور باغ وی خورده ایم ، فتوا میدهد گوشت روباه
حلال است و دودمان ما را به باد میدهد !!! با این جماعت که قدرتشان
بر / جهل مردم استوار است / هرگز درنیفت . . ای ولا . .

سلام و درود بر شما
مرسی که وقت گذاشته خوندید و حکایت زیبایی رو هم تعریف کردید
سپاس و درود

خسرو . و . مهسا شنبه 20 آبان 1396 ساعت 18:06

. درود . خوشبختانه بنده بسیار با ادب هستم !!
. وگرنه . . لحاف و خاطره !!! . . شما
. هم گشتی . . گشتی . . سوژه پیدا کردی
. ما که هیچی نمیگیم !!!! شعر قشنگی بود !!

سلام و درود

دنیا شنبه 20 آبان 1396 ساعت 15:51 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود دعوتیدگرامی

سلام و درود دنیا جان
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد